Author:
Evaluation:
Published: 03.06.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Guerilla Marketing jeb partizānu mārketings', 1.
  • Summaries, Notes 'Guerilla Marketing jeb partizānu mārketings', 2.
  • Summaries, Notes 'Guerilla Marketing jeb partizānu mārketings', 3.
Extract

Partizāņu mārketinga būtība – gūt maksimālu peļņu, izmantojot minimāli nepieciešamo resursu ieguldījumu ar tendenci pastāvīgi samazināt izdevumus, sasniedzot mērķus.

Definīcija – “Tradicionālu mērķu – ienākumu un apmierinātības – sasniegšana ar netradicionālām metodēm – naudu aizstājot ar enerģiju”
/Jay Conrad Levinson/

Partizāņu mārketinga jēdziens - no Napoleona kara – neordināra pieeja militārām darbībām, kas nesa grandiozus panākumus ar samazinātiem finanšu izdevumiem.

Pirmā grāmata par partizāņu mārketingu tika publicēta 1984. g. ASV.…

Author's comment
Atlants