Author:
Evaluation:
Published: 16.09.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 1.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 2.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 3.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 4.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 5.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 6.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 7.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 8.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 9.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 10.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 11.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 12.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 13.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 14.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 15.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 16.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 17.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 18.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 19.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 20.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 21.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 22.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 23.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 24.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 25.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 26.
  • Research Papers 'Miega kvalitāte', 27.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
  Teorētiskā daļa    5
1.  Miega vispārīgs raksturojums    5
1.1.  Miega stadijas    6
1.2.  Bezmiegs    7
1.3.  Cilvēka tipi pēc miega paradumiem    9
1.4.  Polisomnogrāfija    9
1.5.  Organisma reakcija uz miegu    10
2.  Miega traucējumi    11
2.1.  Medicīniskā palīdzība miega traucējumiem    13
2.2.  Vispārīgi padomi miega traucējumu uzveikšanai    13
  PĒTNIECISKĀ DAĻA    16
  Metodes apraksts    16
  Rezultātu analīze    17
  SECINĀJUMI    18
  LITERATŪRAS SARAKSTS    18
  ANOTĀCIJA    20
  PIELIKUMS    21
Extract

Secinājumi
• Miegs ir svarīga dzīves daļa, kuru neievērojot var pasliktināties veselība un pat samazināties dzīves ilgums, izdarītais darbs var būt neadekvāti izdarīts.
• Lai miegs būtu kvalitatīvs svarīgs ir jāievēro ne tikai miega ilgums un tas cikos iemiegam, bet arī citas miega higiēnas prasības, piemēram, ērta guļvieta un guļamtērps, izvēdināta, bet silta telpa, klusums guļamtelpā, guļamtelpa, kurā nedeg spilgta gaisma u.c.
• Bauskas Valsts ģimnāzijas skolēni iemieg vēlu, un miegam velta mazāk stundas nekā ieteikts.
• Bauskas Valsts ģimnāzijas skolēni lielākoties mostas noguruši, miegaini un neizgulējušies, no kā var secināt, ka darbs, ko tie skolā padara, var tikt neadekvāti padarīts.
• Stress un uztraukums ietekmē lielāko daļu Bauskas Valsts ģimnāzijas vidusskolas klašu skolēnus.
• Bauskas Valsts ģimnāzijas skolēni lielāko daļu miega higiēnas prasības ievēro, no kā var secināt, ka skolā padarītais darbs, skolēniem, kuri ir izgulējušies, nav traucēts un ir adekvāti izdarīts.
• Hipotēze: Bauskas Valsts ģimnāzijas vidusskolas skolēniem miegs ir kvalitatīvāks, ja tiek ievērota miega higiēna. neapstiprinājās, tā kā tiek ievērota tikai daļa no miega higiēnas prasībām, miegs ir nekvalitatīvs.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants