Evaluation:
Published: 22.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 1.
  • Research Papers 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 2.
  • Research Papers 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 3.
  • Research Papers 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 4.
  • Research Papers 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 5.
  • Research Papers 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 6.
  • Research Papers 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 7.
  • Research Papers 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 8.
  • Research Papers 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 9.
  • Research Papers 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 10.
  • Research Papers 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 11.
  • Research Papers 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 12.
  • Research Papers 'Bērna novērošanas tabula pedagoģiskajai praksei', 13.
Extract

Sociālā un emocionālā attīstība.
I.Savas identitātes apziņa un pašcieņa.
1. raksturo pats sevi, savu ģimeni un kultūras grupu.
Raksturo pats sevi
Pastāsta par savu ģimeni.
Piedalās ģimenes kopējos pasākumos.
Iesaista ģimenes locekļus dažādās aktivitātēs (zīmēšanā, lomu spēlēs, stāstu stāstīšanā).
Izskaidro ģimenes kultūrvērtības un tradīcijas (ēdienu, brīvdienu pavadīšanas veida, mūzikas u.c. izvēli).

Author's comment
Atlants