Evaluation:
Published: 10.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Rotaļnodarbība ar matemātikas dominanti "Jautrais ceļojums"', 1.
  • Summaries, Notes 'Rotaļnodarbība ar matemātikas dominanti "Jautrais ceļojums"', 2.
  • Summaries, Notes 'Rotaļnodarbība ar matemātikas dominanti "Jautrais ceļojums"', 3.
  • Summaries, Notes 'Rotaļnodarbība ar matemātikas dominanti "Jautrais ceļojums"', 4.
  • Summaries, Notes 'Rotaļnodarbība ar matemātikas dominanti "Jautrais ceļojums"', 5.
  • Summaries, Notes 'Rotaļnodarbība ar matemātikas dominanti "Jautrais ceļojums"', 6.
  • Summaries, Notes 'Rotaļnodarbība ar matemātikas dominanti "Jautrais ceļojums"', 7.
Extract

Ievaddaļa
Skolotāja atklāj, ka šodien visi kopā dosies ceļojumā šķērsojot upi, ezeru un jūru ciemos pie māsiņām otiņām.. Bet ar ko mēs varam ceļot pa ūdeņiem?
Skolotāja ierosina katram bērnam izvēlēties sev draugu – rotaļlietu, kuru ņemt līdzi ceļojumā.
Skolotāja pastāsta par savu draugu: „Es izvēlējos ceļojumā ņemt līdzi dzelteno, strīpaino tīģeri.”
Pēc iepazīšanās ceļojums var sākties.

Bērni izsaka savas domas: ar laivu, kuģi, ūdensmotociklu.
Katrs bērns paņem vienu rotaļlietu, ko skolotājas iepriekš novietojusi uz galda.
Katrs bērns raksturo savu rotaļu draugu, sākot teikumu ar vārdiem: „Es izvēlējos.......(nosaucot raksturīgākās pazīmes)”

Author's comment
Atlants