Author:
Evaluation:
Published: 17.05.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Domāšana', 1.
  • Presentations 'Domāšana', 2.
  • Presentations 'Domāšana', 3.
  • Presentations 'Domāšana', 4.
  • Presentations 'Domāšana', 5.
  • Presentations 'Domāšana', 6.
  • Presentations 'Domāšana', 7.
  • Presentations 'Domāšana', 8.
Extract

Ar domāšanas palīdzību visu veidu informācija apziņā tiek pārveidota, „pārstrādāta”. Mazs bērns to pat neapzinās, taču iekšējais process – domāšana – izpaužas ārēji viņa vizuālajā darbībā un uzvedībā. Pirmsskolas un jaunākā skolas vecumā arvien lielāku nozīmi iegūst abstraktā domāšana.
Tā notiek ar iekšējās runas palīdzību, un īpaši manāmi pilnveidojas, sistemātiski aktivizējot ārējo runu, piemēram, skaidri, citiem saprotami, skaļi formulējot, pierādot un citādi izsakot savas domas vai dažādas modalitātes spriedumus. …

Author's comment
Atlants