Author:
Evaluation:
Published: 04.11.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Presentations 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 1.
  • Presentations 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 2.
  • Presentations 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 3.
  • Presentations 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 4.
  • Presentations 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 5.
  • Presentations 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 6.
  • Presentations 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 7.
  • Presentations 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 8.
  • Presentations 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 9.
  • Presentations 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 10.
  • Presentations 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 11.
  • Presentations 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 12.
  • Presentations 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 13.
  • Presentations 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 14.
  • Presentations 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 15.
  • Presentations 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 16.
  • Presentations 'Reklāmas nozīme un īpatnības uzņēmumā SIA “Bite Latvija”', 17.
Extract

Darba mērķis un uzdevumi
Darba mērķis:
izpētīt reklāmas nozīmi un īpatnības uzņēmumā SIA “BITE Latvija”
Darba uzdevumi:
izveidot reklāmas nozīmes teorētisko aprakstu
izvērtēt reklāmas nozīmi uzņēmumā SIA “BITE Latvija”
izdarīt secinājumus un priekšlikumus par reklāmas darbību šajā uzņēmumā
Kāda ir reklāmas būtība?
tā ir komunikāciju izpausme
veicināt preču un pakalpojumu popularitāti
veicināt pieprasījumu pēc preces, pakalpojuma
tā ir mērķtiecīga iedarbība ar nevardarbīgu līdzekļu palīdzību
Reklāmas daudzveidības apstākļi
sociālekonomiskie apstākļi
tehnoloģijas apstākļi
tiesiskie apstākļi
tirgus apstākļi

Author's comment
Atlants