Author:
Evaluation:
Published: 24.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
  • Research Papers 'Mūsdienu ģimenes ietekme uz bērna personības attīstību', 1.
  • Research Papers 'Mūsdienu ģimenes ietekme uz bērna personības attīstību', 2.
  • Research Papers 'Mūsdienu ģimenes ietekme uz bērna personības attīstību', 3.
  • Research Papers 'Mūsdienu ģimenes ietekme uz bērna personības attīstību', 4.
  • Research Papers 'Mūsdienu ģimenes ietekme uz bērna personības attīstību', 5.
  • Research Papers 'Mūsdienu ģimenes ietekme uz bērna personības attīstību', 6.
  • Research Papers 'Mūsdienu ģimenes ietekme uz bērna personības attīstību', 7.
  • Research Papers 'Mūsdienu ģimenes ietekme uz bērna personības attīstību', 8.
  • Research Papers 'Mūsdienu ģimenes ietekme uz bērna personības attīstību', 9.
  • Research Papers 'Mūsdienu ģimenes ietekme uz bērna personības attīstību', 10.
  • Research Papers 'Mūsdienu ģimenes ietekme uz bērna personības attīstību', 11.
  • Research Papers 'Mūsdienu ģimenes ietekme uz bērna personības attīstību', 12.
  • Research Papers 'Mūsdienu ģimenes ietekme uz bērna personības attīstību', 13.
  • Research Papers 'Mūsdienu ģimenes ietekme uz bērna personības attīstību', 14.
  • Research Papers 'Mūsdienu ģimenes ietekme uz bērna personības attīstību', 15.
  • Research Papers 'Mūsdienu ģimenes ietekme uz bērna personības attīstību', 16.
  • Research Papers 'Mūsdienu ģimenes ietekme uz bērna personības attīstību', 17.
  • Research Papers 'Mūsdienu ģimenes ietekme uz bērna personības attīstību', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ģimenes loma personības attīstībā    4
2.  Ģimenes savstarpējo attiecību tipi    6
2.1.  Pirmais audzināšanas tips    8
2.1.  Otrais audzināšanas tips    9
2.3.  Trešais audzināšanas tips    10
3.  Veselīgas ģimenes pamatprincipi    11
4.  Eksperimentālā daļa    14
  Secinājumi    15
  Bibliogrāfija    16
  Pielikums    17
Extract

Secinājumi
Darba gaitā, izpētot dažādus literatūras avotus, kas saistās ar bērna personību, ar vecāku ietekmi uz to, un iztaujājot 30 Rēzeknes Augstskolas studentus, hipotēze ir pierādīta, proti, ja vecāki neapzināsies savu lomu bērna personības attīstībā, tad nebūs iespējams pozitīvi attīstīt bērna personību un ar tām saistītās rakstura īpašības, piemēram, sabiedriskumu, mērķtiecīgumu, optimismu utml., tātad galvenie secinājumi, kas tika iegūti darba gaitā:
1. Bērna personības attīstība lielākoties saistās ar vecāku audzināšanas metodi
2. Lai efektīvāk attīstītu bērna personību, vecākiem vajadzētu gan izglītoties, gan pilnveidoties pašiem, jo nereti, vecāki paši nav izveidojušies kā personības un cenšas audzināt bērnu.
3. Viss nepatīkami pārsteidzošais bērnā lielākā mērā saistīts ar vecāku ietekmi nekā paša bērna personiskajām īpatnībām
4. Bērna zemapziņu negatīvi ietekmē vecāku problēmas, bezgalīgi strīdi, bieži vien nepamatotas lamāšanas uz bērnu, kā arī atmosfēra ģimenē

Author's comment
Atlants