Evaluation:
Published: 12.09.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Presentations 'Pieaugušo cilvēku psiholoģiskās īpatnības vecumposmā no 18-25 gadiem', 1.
  • Presentations 'Pieaugušo cilvēku psiholoģiskās īpatnības vecumposmā no 18-25 gadiem', 2.
  • Presentations 'Pieaugušo cilvēku psiholoģiskās īpatnības vecumposmā no 18-25 gadiem', 3.
  • Presentations 'Pieaugušo cilvēku psiholoģiskās īpatnības vecumposmā no 18-25 gadiem', 4.
  • Presentations 'Pieaugušo cilvēku psiholoģiskās īpatnības vecumposmā no 18-25 gadiem', 5.
  • Presentations 'Pieaugušo cilvēku psiholoģiskās īpatnības vecumposmā no 18-25 gadiem', 6.
  • Presentations 'Pieaugušo cilvēku psiholoģiskās īpatnības vecumposmā no 18-25 gadiem', 7.
  • Presentations 'Pieaugušo cilvēku psiholoģiskās īpatnības vecumposmā no 18-25 gadiem', 8.
  • Presentations 'Pieaugušo cilvēku psiholoģiskās īpatnības vecumposmā no 18-25 gadiem', 9.
  • Presentations 'Pieaugušo cilvēku psiholoģiskās īpatnības vecumposmā no 18-25 gadiem', 10.
Extract

Izziņas procesu darbība-domāšana
Visu kognitīvo procesu funkcionālā aktivizācija;
Domāšana-patstāvīga un loģiska;
Spēj analizēt aizvien abstraktākus jēdzienus un informāciju;
Zinātniskās intereses un izpēte;
Izstrādājas individuālas darbības stils( pragmātiķis-pragmātiskais stils- labāka spēja apstrādāt informāciju, aktīvists- informāciju apstrādā caur lomu spēli-grib būt uzmanības centrā, reflektors- patīk novērot, pārdomāt , vērtēt, pētīt, stratēģis-patīk vērtēt un salīdzinātgatavās idejas, koncepcijas- ļoti racionāls un loģisks.

Author's comment
Atlants