Author:
Evaluation:
Published: 18.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Not used
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 1.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 2.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 3.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 4.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 5.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 6.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 7.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 8.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 9.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 10.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 11.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 12.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 13.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 14.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 15.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 16.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 17.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 18.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 19.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 20.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 21.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 22.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 23.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 24.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 25.
  • Presentations 'Pamatskolas skolēnu apdāvinātība kā radošu personību īpašība', 26.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.1.  Personības būtība    2
1.2.  Kreativitātes raksturojums    7
1.3.  Radošas personības līmeņi    11
1.3.1.  Apdāvinātība    13
1.3.2.  Talants    16
1.3.3.  Ģenialitāte    17
  SECINĀJUMI    20
  PAMATSKOLAS SKOLĒNU RADOŠAS DARBĪBAS APDĀVINĀTĪBAS IZPĒTE    22
2.1.  Metodikas apraksts    22
2.2.  Eksperimenta rezultātu analīze    23
  SECINĀJUMI    25
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    25
Extract

Darba mērķis: izpētīt radošas personības būtību, kreativitāti kā radošas personības attīstītāju, izpētīt radošas personības attīstības līmeņus – apdāvinātību, talantu, ģenialitāti un izpētīt sākumskolas bērnu radošas darbības prasmes.
Hipotēze: Skolēni, apdāvinātie bērni, saskaras ar daudzām psiholoģiska rakstura problēmām, viņiem nepieciešama sabiedrības sapratne un iejūtība, neatkarīgi no tā, vai viņi saucami par apdāvinātajiem bērniem.
Darbā izmantotās metodes: literatūras analīze, bērnu zīmējumu analīze.
Darba struktūra: darbs sastāv no ievada, 2 daļām, 8 apakšnodaļām, secinājumiem. …

Atlants