Author:
Evaluation:
Published: 29.03.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Veselības tūrisma tirgus segmenti', 1.
Extract

Dzimums. Saskaņā ar dažiem pētījumiem, sievietes šajā tirgū dominē, sastādot 75%; citi uzskata, ka sieviešu īpatsvars ir 60% pret 40% vīriešu (Grifins par Polloku un Viljamsu: 2000:168). Sievietes var iedalīt divās kategorijās – sievietes, kuras strādā ārpus mājas un mājsaimnieces vai pensionāres. Sievietēm, kuras strādā ārpus mājas un ir vecumā starp 35 un 55 gadiem ir zināmas nesaskaņas starp viņu darbu un ģimeni, un personiskajām vajadzībām. Viņu galvenie motīvi iesaistīties veselības tūrismā ir izbēgt no stresa un vairāk uztraucas par savu izskatu un ķermeni. Cita kategorija ir sievietes 55 gadu vecumā un vairāk un uzturas mājās, jo vai nu ir pensijas vecumā, vai arī mājsaimnieces. Viņas raksturo tas, ka viņām ir vairāk brīva laika un brīvu ienākumu nekā pirmajai kategorijai. Viņas dod priekšroku skaistumkopšanai, nevis masāžai vai stresa menedžmenta programmām, kas patīk jaunākām sievietēm. …

Author's comment
Atlants