Author:
Evaluation:
Published: 27.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 1.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 2.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 3.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 4.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 5.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 6.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 7.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 8.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 9.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 10.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 11.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 12.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 13.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 14.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 15.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 16.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 17.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 18.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 19.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 20.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 21.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 22.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 23.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 24.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 25.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 26.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 27.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 28.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 29.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 30.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 31.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 32.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 33.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 34.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 35.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 36.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 37.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 38.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 39.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 40.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 41.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 42.
  • Research Papers 'Rotaļspēles kā bērna sociālo prasmju attīstītājas', 43.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  TEORĒTISKĀS NOSTĀDENES PAR ROTAĻSPĒLĒM    5
1.1.  Rotaļu vispārīgais raksturojums    5
1.2.  Rotaļspēles raksturojums    12
2.  TEORĒTISKĀS NOSTĀDENES PAR SOCIĀLO PRASMJU ATTĪSTĪBU    15
2.1.  Sociālo prasmju definējums    15
2.2  Sociālo prasmju attīstība pirmsskolas periodā    18
3.  ROTAĻSPĒLES IESPĒJAS BĒRNU SOCIĀLO PRASMJU ATTĪSTĪBAI    21
  NOBEIGUMS    27
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    28
  PIELIKUMS    29
Extract

Ar rotaļas palīdzību bērns izsaka savas vēlmes, rotaļā viņš priecājās, fantazē, rada, atpūšas, mācās. Rotaļa ir bērnības pavadonis. bērns un rotaļa ir nesaraujami saistīti, jo tā bērnībā rada prieku, enerģiju, kā arī attīsta viņu. [6; 15]
Daudz laika un uzmanības ir jāvelta mazajam cilvēkam, lai iepazīstinātu viņu ar dažādām svarīgām pasaules lietām, parādībām un gudrībām. Tāpat arī tūdaļ un nekavējoties ir jārod atbildes uz daudzajiem „kāpēc?”. Lai izskaidrotu uzdotos un rosinātu uz jauniem jautājumiem, bērnam ir jārada tāda vide un jāpiedāvā tādas atbildes, kuras viņš visvieglāk uztver – caur rotaļu.
Realizējot pirmsskolas izglītības programmu, galvenais līdzeklis ir rotaļa. Galvenais ir rotaļu saglabāt kā bērnības neatņemamu sastāvdaļu, saglabāt kā pamatu personības un izziņas sfēras attīstības veicināšanai. Rotaļa rada bērnam emocionālu komfortu, līdzsvaru, apmierinājumu, brīvības un drošuma sajūtu. Rotaļa ļauj realizēt sevi, apjaust intelektuālās iespējas, veiklību. Rotaļādamies bērns attīsta uzmanību, uztveri, sajūtas, atmiņu, jaunradi, gūst plašu pārdzīvojuma spektru, pilnveido kustības. [14; 3-4]…

Author's comment
Atlants