Author:
Evaluation:
Published: 09.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikāciju forma. Sabiedrisko attiecību ', 1.
  • Summaries, Notes 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikāciju forma. Sabiedrisko attiecību ', 2.
  • Summaries, Notes 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikāciju forma. Sabiedrisko attiecību ', 3.
  • Summaries, Notes 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikāciju forma. Sabiedrisko attiecību ', 4.
Extract

Vienlaikus ar visām Šīm izmaiņām valdība un prese aizvien rūpīgāk kontrolē sa¬biedrisko lietu speciālistu darbību, bet likumi un noteikumi pastāvīgi mainās, īsi sakot, sabiedrisko lietu speciālista darbs kļūst aizvien sa¬režģītāks.
Par sabiedrisko attiecību veidošanu ir atbildīgs arī katrs uzņēmuma darbinieks, kurš saskaras ar cilvēkiem ārpus uzņēmuma. Īpaši tas attiecas uz darbiniekiem, kas tieši sadarbojas ar uzņēmuma klientiem vai sadarbības partneriem. Pareiza sabiedrisko attiecību taktika sākas ar to, ka darbiniekos tiek radīts pozitīvs priekšstats par savu uzņēmumu.3
Šim nolūkam uzņēmumi izmanto dažādu preses pārstāvju palīdzību, sponsorēšanu, uzņēmuma vadītāju piedalīšanos sabiedriskajā dzīvē, uzstāšanos televīzijā, lobismu (draudzīgas attiecības ar likumdošanas un valdības pārstāvjiem), semināru organizēšanu savā firmā utt. Publicitāte ir netiešā reklāma, kas veido uzņēmumam labvēlīgas sabiedriskās attiecības. Tā ir bezmaksas reklāma. Informācijai par uzņēmumu vai preci, kas sniegta zinu veidā, cilvēki uzticas vairāk nekā reklāmai.

Author's comment
Atlants