Evaluation:
Published: 22.01.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
  • Presentations 'Iedzimtības nozīme personības attīstībā un tās ievērošana pedagoģiskajā procesā', 1.
  • Presentations 'Iedzimtības nozīme personības attīstībā un tās ievērošana pedagoģiskajā procesā', 2.
  • Presentations 'Iedzimtības nozīme personības attīstībā un tās ievērošana pedagoģiskajā procesā', 3.
  • Presentations 'Iedzimtības nozīme personības attīstībā un tās ievērošana pedagoģiskajā procesā', 4.
  • Presentations 'Iedzimtības nozīme personības attīstībā un tās ievērošana pedagoģiskajā procesā', 5.
  • Presentations 'Iedzimtības nozīme personības attīstībā un tās ievērošana pedagoģiskajā procesā', 6.
  • Presentations 'Iedzimtības nozīme personības attīstībā un tās ievērošana pedagoģiskajā procesā', 7.
  • Presentations 'Iedzimtības nozīme personības attīstībā un tās ievērošana pedagoģiskajā procesā', 8.
  • Presentations 'Iedzimtības nozīme personības attīstībā un tās ievērošana pedagoģiskajā procesā', 9.
  • Presentations 'Iedzimtības nozīme personības attīstībā un tās ievērošana pedagoģiskajā procesā', 10.
  • Presentations 'Iedzimtības nozīme personības attīstībā un tās ievērošana pedagoģiskajā procesā', 11.
  • Presentations 'Iedzimtības nozīme personības attīstībā un tās ievērošana pedagoģiskajā procesā', 12.
  • Presentations 'Iedzimtības nozīme personības attīstībā un tās ievērošana pedagoģiskajā procesā', 13.
  • Presentations 'Iedzimtības nozīme personības attīstībā un tās ievērošana pedagoģiskajā procesā', 14.
  • Presentations 'Iedzimtības nozīme personības attīstībā un tās ievērošana pedagoģiskajā procesā', 15.
  • Presentations 'Iedzimtības nozīme personības attīstībā un tās ievērošana pedagoģiskajā procesā', 16.
  • Presentations 'Iedzimtības nozīme personības attīstībā un tās ievērošana pedagoģiskajā procesā', 17.
  • Presentations 'Iedzimtības nozīme personības attīstībā un tās ievērošana pedagoģiskajā procesā', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Iedzimtība no ģenētikas viedokļa   
  Ģimenes loma   
  Iedzimtības un sociālās vides mijiedarbība personības attīstībā   
  Personības attīstība un audzināšana pedagoģiskajā procesā   
  Personības attīstības īpatnības dažādos vecumposmos un to ievērošana skolēnu audzināšanā   
Extract

Audzināšanas, pedagoģijas procesa galvenie uzdevumi:
Atklāt katra skolēna individuālās iespējas un veicināt to attīstību
Radīt katram skolēnam iespējas un apstākļus
Iemācīt skolēniem izmantot savas individuālās iespējas un iegūto pieredzi ar apkārtējo pasauli.

Pedagoģiskā procesa pastāvēšanas pamatnosacījumi:
skolēna personības attīstība un vēlēšanās pilnveidoties
skolotāja vēlēšanās sekmēt audzināmā pilnveidošanos un arī sevis pilnveidošanu
skolotāja un skolēna savstarpēja uzticība

Lai bērns izaugtu par individuāli un objektībi vērtīgu cilvēku, tas ir arī jāaudzina autoritatīvi.
Audzinātājam ne tik vien jābalsta, bet arī jāvada, ne tik vien jānāk pretīm, bet jāvelk uz augšu un uz priekšu, jāpavēl, jāprasa un jādod likums.

Author's comment
Atlants