Author:
Evaluation:
Published: 06.11.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
  • Research Papers 'Pārdošanas un realizācijas saskaņošana IQOS', 1.
  • Research Papers 'Pārdošanas un realizācijas saskaņošana IQOS', 2.
  • Research Papers 'Pārdošanas un realizācijas saskaņošana IQOS', 3.
  • Research Papers 'Pārdošanas un realizācijas saskaņošana IQOS', 4.
  • Research Papers 'Pārdošanas un realizācijas saskaņošana IQOS', 5.
Extract

Tirgus veids: IQOS produkts ir patēriņu tirgus prece, jo patērētāji to iegādājas personisko vajadzību apmierināšanai. Uzņēmumam ir pārdomātas cenas sastādīšanas princips un noteikti specifiski cenu veidošanas noteikumi, kā piemēru varam minēt to, ka patērētājiem ir iespēja saņemt atlaidi ierīcei, ja pērk to kopā ar vēl kādu draugu, respektīvi, iegādājoties vairākas ierīces reizē. Tādā veidā patērētājs var uzkrāt punktus, kurus vēlāk var izmantot bonusu saņemšanai, piemēram, iegādāties “Heets” tabakas izstrādājumus, dažādus aksesuārus vai pat uzkrātos punktus izmantot jaunas ierīces iegādei.…

Author's comment
Atlants