Evaluation:
Published: 04.12.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Kompozīcija un attēls reklāmā', 1.
  • Summaries, Notes 'Kompozīcija un attēls reklāmā', 2.
  • Summaries, Notes 'Kompozīcija un attēls reklāmā', 3.
  • Summaries, Notes 'Kompozīcija un attēls reklāmā', 4.
  • Summaries, Notes 'Kompozīcija un attēls reklāmā', 5.
Extract

Autors saprot to ka reklāmām ir jābūt vizuāli pievilcīgām, bet tajā pat laikā ir jāsniedz kāda doma, lai patērētājs spētu uztvert domu ko šis uzņēmums ir vēlējies pateikt. Autors arī pamanīja ka uzņēmumi bieži mēģina piesaistīt patērētāju uzmanību ar nestandarta vizuāliem materiāliem. Bieži tie ir vizuāli pievilcīgi, bet var gadīties ka dažkārt tie ir atbaidoši un liek patērētājam novērsties. Efektīvāk reklāmas ir nepārbāzt ar lielu teksta apjomu, ja vienīgi tā nav reklāma žurnālā, vai kā izdales materiāls uz ielas. Bet vides reklāmās, jāmēģina izvietot pēc iespējas acīm pievilcīgākas reklāmas. Reklāmas augšpusē ir jāizvieto vizuāls materiāls un apakšpusē teksts, ja tāds ir nepieciešams. Kā arī dažkārt ir jāuzdrošinās izveidot drosmīgu reklāmu (Dove), bet normas robežās neizveidojot atbaidošu reklāmu. …

Author's comment
Atlants