-
Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā
Research Papers22 Marketing, Advertising, Public Relations, Sociology
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 5 | |
1. | Reklāmas princip | i 6 |
1.1. | Netiešā reklāma-firmas bezmaksas reklāma | 7 |
2. | Reklāmu veidi | 8 |
2.1. | Radioreklāma | 8 |
2.2. | Reklāma televīzijā | 8 |
2.3. | Kā izmanto reklāmu pa pastu | 9 |
2.4. | Reklāma laikrakstos | 11 |
2.5. | Žurnāli un periodiskie izdevumi | 12 |
2.6. | Reklāma sociālajos tīklos | 13 |
2.7. | Baneru reklāma | 14 |
3. | Sociālo tīklu nozīme uzņēmumu reklamēšanā | 17 |
3.1. | Metodoloģija | 17 |
3.2. | Anketēšana | 18 |
3.3. | Intervijas | 22 |
Secinājumi un priekšlikumi | 25 | |
Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts | 26 | |
PIELIKUMI | 27 |
Cilvēkiem vienmēr ir bijusi stipra vēlme veidot attiecības, komunicēt savā starpā un grupēties pēc interesēm, pēc nodarbēm, kultūras u.tml. Attīstoties interneta tehnoloģijām, tas viss pārgāja virtuālajā vidē, un interneta sociālie tīkli ir kļuvuši par sensāciju visā pasaulē, kuros tagad uzņēmumi sevi var attīstīt, parādīt vēl vairāk.
Tēmas aktualitāte, nozīmība.
Darbam tika izvēlēta šī tēma, jo sociālo tīklu nozīme mūsdienās strauji pieaug. Sociālos tīklus izmanto dažādiem nolūkiem: savstarpēji komunicējot, lai orientētos jaunumos un pēdējos notikumos, gūt nepieciešamo informāciju, kā arī dažādiem uzņēmumiem iespēja sevi reklamēt un popularizēt.
Mērķis.
Noskaidrot, kāda ir reklāmas atgriezeniskā saite uzņēmumiem, kuri savas reklāmas izvieto internetā, reklamēšanai izmantojot sociālos tīklus.
Hipotēze.
Reklāma sociālajos tīklos piesaista vairāk klientu noteiktā, lokālā reģionā.…
Darbā aprakstīti izplatītākie reklāmu tipu veidi,to effektivitāte,salīdzināti pēc lietderīguma,kā arī uzņēmumu vaidītāju spriedums par mārketingu.Darbs balstīts gan uz latviešu mārketinga speciālistiem,gan arī ārvalstu.