Author:
Evaluation:
Published: 31.05.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 1.
  • Research Papers 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 2.
  • Research Papers 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 3.
  • Research Papers 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 4.
  • Research Papers 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 5.
  • Research Papers 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 6.
  • Research Papers 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 7.
  • Research Papers 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 8.
  • Research Papers 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 9.
  • Research Papers 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 10.
  • Research Papers 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 11.
  • Research Papers 'Viesnīcu menedžments.Viesnīca "Park Hotel Rīdzene"', 12.
Extract

Pastāv daži raksturlielumi, pēc kuriem var vadīties, raksturot viesnīcas menedžmenta vidi. Menedžments sastāv no pārvaldes sistēmas, organizatoriskas struktūras, komunikācijas procesiem, personāla uzdevumiem un darba procedūrām.
Šodienas straujajā un mainīgajā dzīvē katru dienu lidmašīnas, automobiļi, autobusi pārvieto pa visu pasauli simtiem un tūkstošiem cilvēku, kas ceļo gan darījumu, gan atpūtas nolūkā. Šiem ceļotājiem nepieciešama iespēja pārnakšņot, paēst, kā arī saņemt laba līmeņa pakalpojumus. Viesmīlības industrija ir daļa no lielās ceļojumu un tūrisma nozares.
Klasificēt viesnīcas nav viegls uzdevums, jo, viesmīlības industrijai strauji augot un attīstoties, rodas viesnīcas, kas pilnībā neatbilst nevienai no normām. Tomēr pastāv raksturlielumi, pēc kuriem var vadīties, raksturojot viesnīcas.…

Author's comment
Atlants