Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Vietas analīze Emīla Zolā romānā "Dāmu paradīze"', 1.
  • Presentations 'Vietas analīze Emīla Zolā romānā "Dāmu paradīze"', 2.
  • Presentations 'Vietas analīze Emīla Zolā romānā "Dāmu paradīze"', 3.
  • Presentations 'Vietas analīze Emīla Zolā romānā "Dāmu paradīze"', 4.
  • Presentations 'Vietas analīze Emīla Zolā romānā "Dāmu paradīze"', 5.
  • Presentations 'Vietas analīze Emīla Zolā romānā "Dāmu paradīze"', 6.
  • Presentations 'Vietas analīze Emīla Zolā romānā "Dāmu paradīze"', 7.
  • Presentations 'Vietas analīze Emīla Zolā romānā "Dāmu paradīze"', 8.
  • Presentations 'Vietas analīze Emīla Zolā romānā "Dāmu paradīze"', 9.
Extract

Citāti raisa atziņas
“Es taču jums teicu, Burdonkl, ka veikals ir par mazu. Pienāks diena, kad sienas būs jānoārda līdz pat Šuazela ielai. Jūs redzēsiet, kāda drūzma būs nākamo pirmdien!”
Ja uzņēmuma vadītājs redz, ka konkrētā vieta uzņēmumam nes peļņu, tas mēģinās uzņēmumu paplašināt, lai piedāvātu pēc iespējas dažādāku preci klientam.

Secinājumi
Vieta ir viens no svarīgākajiem mārketinga elementiem
Uzņēmumam jābūt vietā, kurā apgrozās daudz cilvēku, lai tas iegūtu peļņu
Mazākiem uzņēmumiem nevajadzētu darboties «lielo» uzņēmumu apkārtnē, ja reklāma nav ļoti piesaistoša
Svarīgi zināt uzņēmuma mērķauditoriju, lai uzņēmums atbilstoši varētu izvietot preci
Ilggadēji klienti arī var kļūt par klientiem citam uzņēmuma
19.gadsimta mārketings daudz neatšķiras no mūsdienu mārketinga

Author's comment
Atlants