Savu praksi veicu Blomes pirmsskolas izglītības iestādē „Zīlīte”.
„Cālīši” 2.-3. gadu bērni;
„Mārītes” 3. – 4. gadu bērni;
„Zaķēni” 5. – 6. gadu bērni.
Pētnieciskās prakses mērķis:
Vērot, kā pirmsskolas izglītības iestāde, realizē pedagoģisko procesu un konstatēt trūkumus.
Pētnieciskās prakses uzdevumi:
Analizēt pedagoģiskos dokumentus pirmsskolas izglītības iestādē;
Novērot bērnu personības attīstības sekmēšanu pirmsskolā;
Pārrunāt ar grupas skolotāju un vadītāju par novērojuma rezultātiem.…
Lai izvēlētās, pētniecības metodes, man dotu objektīvus rezultātus, es atlasīju būtiskākos, raksturīgākos, jautājumus saistītus ar bērna attīstības pamatfaktoriem – darbību un aktivitāti.