Author:
Evaluation:
Published: 10.01.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Mācīšanās motivācijas problēmas', 1.
  • Presentations 'Mācīšanās motivācijas problēmas', 2.
  • Presentations 'Mācīšanās motivācijas problēmas', 3.
  • Presentations 'Mācīšanās motivācijas problēmas', 4.
  • Presentations 'Mācīšanās motivācijas problēmas', 5.
  • Presentations 'Mācīšanās motivācijas problēmas', 6.
  • Presentations 'Mācīšanās motivācijas problēmas', 7.
  • Presentations 'Mācīšanās motivācijas problēmas', 8.
  • Presentations 'Mācīšanās motivācijas problēmas', 9.
  • Presentations 'Mācīšanās motivācijas problēmas', 10.
  • Presentations 'Mācīšanās motivācijas problēmas', 11.
  • Presentations 'Mācīšanās motivācijas problēmas', 12.
  • Presentations 'Mācīšanās motivācijas problēmas', 13.
Extract

SKOLA
Skolas resursu trūkumi
Skolas politika – pārdomāta vai nepārdomāta
Izglītības sistēmas prakšu divdabība
Izglītības politikas problēmjautājumi

Pedagoga galvenais uzdevums
Radīt pedagoģisko vidi, lai izraisītu
mērķtiecīgu
efektīvu
radošu
brīvu mācīšanos

Skolotāja kompetence
ir viņa zināšanas par to, kā veicināt skolēna gatavību dzīves darbībai, un prasmes pakļaut šim mērķim atbilstošu mācību saturu, īpaši organizētu mācību vidi, iespējamo mācību metožu un paņēmienu dažādību, savas personības piemēru un autoritāti.

Author's comment
Atlants