Evaluation:
Published: 16.03.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Research Papers 'Izdevumu optimizācija un patērētāju piesaiste, pateicoties sociālajiem medijiem', 1.
  • Research Papers 'Izdevumu optimizācija un patērētāju piesaiste, pateicoties sociālajiem medijiem', 2.
  • Research Papers 'Izdevumu optimizācija un patērētāju piesaiste, pateicoties sociālajiem medijiem', 3.
  • Research Papers 'Izdevumu optimizācija un patērētāju piesaiste, pateicoties sociālajiem medijiem', 4.
  • Research Papers 'Izdevumu optimizācija un patērētāju piesaiste, pateicoties sociālajiem medijiem', 5.
  • Research Papers 'Izdevumu optimizācija un patērētāju piesaiste, pateicoties sociālajiem medijiem', 6.
  • Research Papers 'Izdevumu optimizācija un patērētāju piesaiste, pateicoties sociālajiem medijiem', 7.
  • Research Papers 'Izdevumu optimizācija un patērētāju piesaiste, pateicoties sociālajiem medijiem', 8.
  • Research Papers 'Izdevumu optimizācija un patērētāju piesaiste, pateicoties sociālajiem medijiem', 9.
  • Research Papers 'Izdevumu optimizācija un patērētāju piesaiste, pateicoties sociālajiem medijiem', 10.
  • Research Papers 'Izdevumu optimizācija un patērētāju piesaiste, pateicoties sociālajiem medijiem', 11.
  • Research Papers 'Izdevumu optimizācija un patērētāju piesaiste, pateicoties sociālajiem medijiem', 12.
  • Research Papers 'Izdevumu optimizācija un patērētāju piesaiste, pateicoties sociālajiem medijiem', 13.
  • Research Papers 'Izdevumu optimizācija un patērētāju piesaiste, pateicoties sociālajiem medijiem', 14.
  • Research Papers 'Izdevumu optimizācija un patērētāju piesaiste, pateicoties sociālajiem medijiem', 15.
  • Research Papers 'Izdevumu optimizācija un patērētāju piesaiste, pateicoties sociālajiem medijiem', 16.
  • Research Papers 'Izdevumu optimizācija un patērētāju piesaiste, pateicoties sociālajiem medijiem', 17.
  • Research Papers 'Izdevumu optimizācija un patērētāju piesaiste, pateicoties sociālajiem medijiem', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas veidu teorētiskā analīze    4
1.1.  Reklamas mērķi un uzdevumi    5
1.2.  Sociālo tīklu marketings    6
1.3.  Sociālo mediju mārketinga stratēģija    7
1.4.  Iesaistīšanās procents(Engagement rate)    8
2.  SIA „Nutricia” darbības raksturojums    9
2.1.  Neto apgrozījuma izmaiņas (2010.-2012.gads)    9
2.2.  Mārketingam atvēlētā budžeta izmaiņas (2010.-2012.gads)    10
2.3.  Tirgus daļa    10
2.4.  Piesaistīta auditorija    11
2.5.  Reklāmas budžeta izlietojums    12
2.6.  Aktivitāšu salīdzinājums starp uzņēmumiem    14
  Secinājumi    15
  Priekšlikumi    15
  Izmantotās literatūras saraksts    16
Extract

Secinājumi
1. Mārketinga budžeta attiecība pret ieņēmumiem no pamatdarbības ir samazinājusies pēc sociālo mediju ieviešanas, no kā var secināt, ka izdevies samazināt mārketinga budžetu, nezaudējot ieņēmumus.
2. Krasas neto apgrozījuma palielinājums manāmas tiešī 2012.gadā, kad uzņēmums ieviesa reklāmu sociālajos medijos, no kā var secināt, ka arī sava loma šajā pieaugumā ir arī sociālajiem medijiem.
3. Pateicoties Sociālajai videi facebook un draugiem.lv gada laikā ir piesaistīti apmēram 57000 sekotāji
4. Reklāma televīzija joprojām ir visefektīvākais reklamēšanās veids( televīzija darbojas neatkarīgi no cilvēku skaita, bet sociālajā tīklā ir nepieciešama cilvēku klātbūtne)
5. Ar sekotājiem ir jakomunicē, jāiesaista diskusijās, lai tiem nezustu interese par produkciju.
6. Izpētot iesaistīšanās līmeni procentos, secināt, ka patērētāji ar lielu interesi iesaistās jaunos konkursos un akcijās,kas izveidotas sociālajās medijos.
7. Sociālie mediji dot lielisku iespēju uzņēmumam parādīt sevi no labākās puses un ļoti lielā ātrumā nodot vēstījumu – informāciju patērētājam.
8. Efektīvāka abpusēja komunikācija - Patērētāji, komunicējot sociālajos tīklos, jūtas drošāk un vairāk izklāsta savas domas nekā zvanot vai pildot garas anketas.
9. Sociālie mediji dod iespēju cilvēkam būt kontaktā ar uzņēmumu neatkarīgi no atrašanās vietas.

Author's comment
Atlants