Evaluation:
Published: 10.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 1.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 2.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 3.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 4.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 5.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 6.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 7.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 8.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 9.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 10.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 11.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 12.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 13.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 14.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 15.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 16.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 17.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 18.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 19.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 20.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 21.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 22.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 23.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 24.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 25.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 26.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 27.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 28.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 29.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 30.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 31.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 32.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 33.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 34.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 35.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 36.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 37.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 38.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 39.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 40.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 41.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 42.
  • Business Plans 'SIA "Tējas nams"', 43.
Extract

1.2. Uzņēmuma vēsture
Kādu laiku atpakaļ tika veikta aptauja Jēkabpilī dzīvojošo iedzīvotāju vidū par tējnīcas izveidošanu Jēkabpilī. Aptaujas liecināja, ka potenciālo apmeklētāju būtu daudz un arī viņi būtu gatavi tērēt naudu šādā tējnīcā. Bet ar aptauju viss arī apstājās, nekas netika izveidots. Tāpēc radās šāda uzņēmuma idejas īstenošana. Šāds uzņēmums piesaistītu klientus, jo reāli Jēkabpilī nav daudz tādu vietu, kur jaunieši un ne tikai jaunieši varētu relaksēties neparastā interjerā – Austrumnieciskā interjerā. Tēju varēs baudīt sēžot uz grīdas spilvenos, tiks izveidoti plaši logo, pa kuriem vērsies skats uz parku. Visi uzņēmumi, kuros var baudīt tēju, tiek pārdots alkohols un tur ir vecuma ierobežojums, tāpēc bieži vien var vērot jauniešus klīstot pa ielām. SIA „Tējas nams” nebūs vecuma ierobežojuma un netiks pārdots alkohols, kā arī ilgāks darba laiks.

1.3. Uzņēmuma misija un mērķi
Uzņēmuma misija ir atvērt tējnīcu „Tējas nams” Jēkabpilī, kurā visa vecuma klientiem tiks piedāvāta augstas kvalitātes tēja, kā arī uzkodas pie tējas patīkamā interjerā ar profesionālu apkalpošanas līmeni.
Uzņēmuma vīzija ir apkalpot augstā līmenī klientus patīkamā gaisotnē un interjerā.
Uzņēmuma mērķi:
Stratēģiskie mērķi 3 gadiem:
• Piesaistīt arvien vairāk klientu, orientējoties uz plašu klientu loku
• Nodrošināt ikgadējo peļņas pieaugumu par 15%
Taktiskie mērķi 1 gadam:
• Izveidot lielāku tējas sortimentu
• Piesaistīt jaunus klientus, palielināt tirgus daļu par 40 %
• Samazināt tējas izmaksas, iegūstot informāciju par jauniem piegādātājiem
• Paaugstināt cenu, lai palielinātu peļņu
Operatīvie mērķi: 3 mēnešiem
• Noslēgt darba līgumu ar 5 darbiniekiem
• Noslēgt līgumu par telpu izīrēšanu uz 3 gadiem ar iespēju pagarināt arī turpmāk
• Apkalpojošā personāla profesionāla apmācība
• Izveidot reklāmu, klientu piesaistīšanai, atvēlot tai apmēram 550 Ls
• Iegādāties nepieciešamās iekārtas darba uzsākšanai

1.4. Uzņēmuma finanšu vajadzības
Uzņēmumam ir nepieciešams piesaistītais kapitāls, kurš tiks ņemts Hansa bankā, Jēkabpils filiālē, Brīvības ielā 131. Aizdevums tiks izmantots apgrozāmiem līdzekļiem: produkcijai, reklāmai; pamatlīdzekļiem – iekārtām un biroja iekārtojumam. Aizdevuma lielums ir 7155 Ls uz 4 gadiem ar 11 % likmi gadā.

2. Uzņēmuma produkta raksturojums
2.1. Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana
SIA „Tējas nams” pamatprodukcija ir tēja. Uzņēmuma produkts galvenokārt pieder pie ikdienas precēm, kā arī pie neparedzētām un impulsa precēm.
Tējnīcas apmeklē visdažādākie klienti ar atšķirīgām vajadzībām pēc piedāvātā sortimenta. Tējnīcas apmeklē gan jaunieši, gan vecāki cilvēki. Un tāpēc izdala vairākus kritērijus, pēc kuriem vadās klients:
• Cena
• Klienta vecums
• Klienta dzimums
• Klienta finansiālais stāvoklis
• Gadalaiks, sezona
• Tradīcijas
• Klienta impulss noteiktajā brīdī.

Author's comment
Atlants