Author:
Evaluation:
Published: 14.06.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Mārketings', 1.
  • Research Papers 'Mārketings', 2.
  • Research Papers 'Mārketings', 3.
  • Research Papers 'Mārketings', 4.
  • Research Papers 'Mārketings', 5.
  • Research Papers 'Mārketings', 6.
  • Research Papers 'Mārketings', 7.
  • Research Papers 'Mārketings', 8.
  • Research Papers 'Mārketings', 9.
  • Research Papers 'Mārketings', 10.
Extract

Ir pagājis zināms laika posms, un mūsu valsts pilnībā ir brīvā tirgus varā. Visu nosaka pieprasījums un piedāvājums. Galvenais ir klients un viņa vēlmes. Un šajā situācijā pilnībā parādās vajadzība pēc mārketinga, jo tieši mārketings palīdz izzināt klientu vēlmes, izvēlēties pareizo tirgus darbības stratēģijas, utt.
Reizēm uzņēmumu īpašnieki saka – kāpēc man ir vajadzīgs tas mārketings, man tāpat bizness sokas. Viņi arī nevēlas izdot līdzekļus pētījumiem, uzskatot to par lieku naudas tērēšanu.
Šādi cilvēki joprojām dzīvo pagātnē, kad padomju laikos pirka visu, ko ražoja un neviens nerūpējās par to, ko patiešām vajadzētu. Ražoja to, ko uzskatīja par vajadzīgu, bez jebkāda marketinga.
Tagad viss ir mainījies, un mārketings ir kļuvis (vai arī pamazām kļūst) par neatņemamu uzņēmējdarbības sastāvdaļu, kā tam arī būtu jābūt.…

Author's comment
Atlants