Author:
Evaluation:
Published: 11.06.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
  • Research Papers 'Bērncentrēta mācību modeļa analīze', 1.
  • Research Papers 'Bērncentrēta mācību modeļa analīze', 2.
  • Research Papers 'Bērncentrēta mācību modeļa analīze', 3.
  • Research Papers 'Bērncentrēta mācību modeļa analīze', 4.
  • Research Papers 'Bērncentrēta mācību modeļa analīze', 5.
  • Research Papers 'Bērncentrēta mācību modeļa analīze', 6.
  • Research Papers 'Bērncentrēta mācību modeļa analīze', 7.
  • Research Papers 'Bērncentrēta mācību modeļa analīze', 8.
  • Research Papers 'Bērncentrēta mācību modeļa analīze', 9.
  • Research Papers 'Bērncentrēta mācību modeļa analīze', 10.
  • Research Papers 'Bērncentrēta mācību modeļa analīze', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Bērncentrēts mācību modelis    4
  Mācību process    5
  Skolotāja loma    5
  Ģimenes loma    5
  Montersori pedagoģija    6
  Valdorfpedagoģija    6
  Soli pa solim    7
  Bērncentrēta mācību modeļa pozitīvie aspekti    8
  Bērncentrēta mācību modeļa negatīvie aspekti    9
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    11
Extract

Bērncentrētā mācību modelī tiek ievērotas katra bērna īpatnības (vecums, attīstības līmenis, personība, temperaments, dzimumus), ģimenes kultūra, bērna mācīšanas stils, vai tas ir vērts uz individuālo vai komunikatīvo veidu, bērna stiprās puses, vajadzības, kā arī skolēna priekšstats par viņu pašu, tā radot individualizētu mācību vidi. Bērncentrēts mācību process balstās uz diviem pamatprincipiem: pirmkārt, bērns savas zināšanas iegūst savas personiskās pieredzes rezultātā un mijiedarbībā ar apkārtējo pasauli, otrkārt, audzinātājs vislabāk veicina bērnu attīstību un izaugsmi, mācību procesu balstot uz bērna interesēm, vajadzībām un viņa stiprajām pusēm.…

Author's comment
Atlants