Author:
Evaluation:
Published: 25.05.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Prakses atskaite studiju kursā "Mārketings"', 1.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite studiju kursā "Mārketings"', 2.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite studiju kursā "Mārketings"', 3.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite studiju kursā "Mārketings"', 4.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite studiju kursā "Mārketings"', 5.
Extract

Katram uzņēmējam, uzsākot savas firmas veidošanu, ir jāzina tālākos mērķus gan perspektīvu finansiālajā ,ekonomiskajā, darbaspēka un tirgus jomā, kā arī prast izanalizēt efektīvāko naudas un resursu sadali savā uzņēmumā. Tas raksturojas ar mūsdienu ekonomisko situāciju, kad visi uzņēmumi savu preci ražo un piedāvā cilvēku labklājībai. Viena no galvenajām uzņēmējdarbības funkcijām ir cilvēku vajadzību apmierināšana. Jebkura ražošanas sistēma funkcionē noteiktā vidē. Uzņēmums tiek dibināts un darbojas izvirzītā mērķa īstenošanai. Kā katrs plānots lielums, uzņēmuma mērķis ir lēmuma rezultāts, proti, mērķa lēmums, tādēļ uzņēmuma mērķis veidojas lēmuma pieņemšanas procesā.…

Author's comment
Atlants