Evaluation:
Published: 09.09.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Interaktīvā metode - diskusija', 1.
  • Presentations 'Interaktīvā metode - diskusija', 2.
  • Presentations 'Interaktīvā metode - diskusija', 3.
  • Presentations 'Interaktīvā metode - diskusija', 4.
  • Presentations 'Interaktīvā metode - diskusija', 5.
  • Presentations 'Interaktīvā metode - diskusija', 6.
  • Presentations 'Interaktīvā metode - diskusija', 7.
  • Presentations 'Interaktīvā metode - diskusija', 8.
  • Presentations 'Interaktīvā metode - diskusija', 9.
  • Presentations 'Interaktīvā metode - diskusija', 10.
  • Presentations 'Interaktīvā metode - diskusija', 11.
  • Presentations 'Interaktīvā metode - diskusija', 12.
  • Presentations 'Interaktīvā metode - diskusija', 13.
  • Presentations 'Interaktīvā metode - diskusija', 14.
  • Presentations 'Interaktīvā metode - diskusija', 15.
Extract

Diskusijas rezumējums
Diskusijas beigās parasti dod vispārēju kopsavilkumu, kas ir ne tik daudz pārdomas par iztirzāto tēmu, bet orientieris turpmākām pārdomām, iespējamais atskaites punkts pārejai uz nākošo tēmu.
Galvenais – sava darba analīze un izvērtēšana pēc diskusijas.

Skolas diskusijai ir 2 veidi:
1)  individuālā jeb monodiskusija, kurā katrs skolēns saņem atsevišķu uzdevumu, to sagatavo, izklāsta un piedalās arī klasesbiedru atbilžu papildināšanā, dzirdēta novērtēšanā;
2)  grupu diskusija, kurā skolēni sadala lomas un uzdevumus.

Grupu diskusijai iespējamas 4 formas:
1)  punktētā diskusija  – viena uzdevuma veikšanai sadarbojas no diviem līdz četriem skolēniem;
2)  simpozijdiskusija – 2-4 skolēni sagatavo īsu izklāstu, kurai seko diskusija ar noslēdzošu viedokļa/-u apkopojumu;
3)  debašu diskusija – tiek pārrunāti diskutabli jautājumi, cenšoties pārliecināt pretējo pusi;
4)  grupas diskusija ar novērotājiem – daļa skolēnu diskutē, otra daļa novērtē redzēto un dzirdēto īpašās darba lapās (pozitīvais/negatīvais).

Author's comment
Atlants