Author:
Evaluation:
Published: 25.06.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Integrēta nodarbība sākumskolā ar dominanti dabaszinībās', 1.
  • Presentations 'Integrēta nodarbība sākumskolā ar dominanti dabaszinībās', 2.
  • Presentations 'Integrēta nodarbība sākumskolā ar dominanti dabaszinībās', 3.
  • Presentations 'Integrēta nodarbība sākumskolā ar dominanti dabaszinībās', 4.
  • Presentations 'Integrēta nodarbība sākumskolā ar dominanti dabaszinībās', 5.
  • Presentations 'Integrēta nodarbība sākumskolā ar dominanti dabaszinībās', 6.
  • Presentations 'Integrēta nodarbība sākumskolā ar dominanti dabaszinībās', 7.
Extract

Skolotāja – „Pirms mēs ķersimies klāt pie praktiskā darba, mums vajadzētu nedaudz parēķināt.”
Metodiskais komentārs – Skolotāja katram izdala pa darba lapai.
Metodiskais komentārs – Kopīgi izrunā, kas jādara uzdevumos.
Metodiskais komentārs – Katrs strādā individuāli, tad kopīgi izrunā.
Praktiskais darbs – Jums katram ir jāuzzīmē pulkstenis, kādu vēlētos sev.
Metodiskais komentārs – skolēni pēc brīvas izvēlēs paši var izdomāt, kādu pulksteni viņš vēlas zīmēt.
Metodiskais komentārs – skolēni paši var izdomāt pulksteņa formu, izskatu, krāsas utml.
Nobeigums
Pabeigtos darbus izliek klases priekšā, lai visi var aplūkot.
Tiek veikts balsojums, lai noteiktu interesantāko pulksteni.
Metodiskais komentārs – katrs skolēns var dot vienu punktu tam skolēnam, kura darbs viņam vislabāk patika. Skolēnam ir jāpasaka, kas tieši viņam darbā patika.
Metodiskais komentārs – Trīs skolēni, kuru darbi ir visvairāk nopelnījuši punktus saņem uzlīmes.

Author's comment
Atlants