.
Author:
Evaluation:
Published: 30.11.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Skolēnu sasniegumu novērtēšanas pētījuma datu faila fragments', 1.
  • Summaries, Notes 'Skolēnu sasniegumu novērtēšanas pētījuma datu faila fragments', 2.
  • Summaries, Notes 'Skolēnu sasniegumu novērtēšanas pētījuma datu faila fragments', 3.
  • Summaries, Notes 'Skolēnu sasniegumu novērtēšanas pētījuma datu faila fragments', 4.
  • Summaries, Notes 'Skolēnu sasniegumu novērtēšanas pētījuma datu faila fragments', 5.
  • Summaries, Notes 'Skolēnu sasniegumu novērtēšanas pētījuma datu faila fragments', 6.
  • Summaries, Notes 'Skolēnu sasniegumu novērtēšanas pētījuma datu faila fragments', 7.
  • Summaries, Notes 'Skolēnu sasniegumu novērtēšanas pētījuma datu faila fragments', 8.
  • Summaries, Notes 'Skolēnu sasniegumu novērtēšanas pētījuma datu faila fragments', 9.
  • Summaries, Notes 'Skolēnu sasniegumu novērtēšanas pētījuma datu faila fragments', 10.
  • Summaries, Notes 'Skolēnu sasniegumu novērtēšanas pētījuma datu faila fragments', 11.
Extract

Interneta izmantošana skolas darbu izpildei ir ietekmējošs faktors dabaszinātņu sasniegumiem.
Visām grupām savā starpā IR statistiski nozīmīgas atšķirības, jo visām grupām Sig ir MAZĀKS par 0,05. Katra grupa ir pati par sevi, nav iespējas kaut ko apvienot. Visas grupas ir ļoti atšķirīgas.
Ar ANOVAS palīdzību tika noskaidrots tas, vai konkrētais faktors ir dabaszinātņu sasniegumu ietekmējošs , bet nepieciešams noskaidrot procentuāli, cik lielā mērā.

Author's comment
Atlants