Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Eiropas auto tirgus konkurences vides priekšrocību pamatojuma analīze', 1.
  • Presentations 'Eiropas auto tirgus konkurences vides priekšrocību pamatojuma analīze', 2.
  • Presentations 'Eiropas auto tirgus konkurences vides priekšrocību pamatojuma analīze', 3.
  • Presentations 'Eiropas auto tirgus konkurences vides priekšrocību pamatojuma analīze', 4.
  • Presentations 'Eiropas auto tirgus konkurences vides priekšrocību pamatojuma analīze', 5.
  • Presentations 'Eiropas auto tirgus konkurences vides priekšrocību pamatojuma analīze', 6.
  • Presentations 'Eiropas auto tirgus konkurences vides priekšrocību pamatojuma analīze', 7.
  • Presentations 'Eiropas auto tirgus konkurences vides priekšrocību pamatojuma analīze', 8.
  • Presentations 'Eiropas auto tirgus konkurences vides priekšrocību pamatojuma analīze', 9.
  • Presentations 'Eiropas auto tirgus konkurences vides priekšrocību pamatojuma analīze', 10.
Extract

Autorūpniecība ir viena no rūpniecības nozarēm ar vislielākajiem ienākumiem.

Eiropas Savienība ir lielākais ražotājs pasaulē ar 29% no ražošanas apjoma.

Austrumeiropas valstīs, kas nav ES dalībvalstis saražo 4% no pasaules ražošanas apjomiem.

Lielākie auto ražotāji pasaulē ir General Motors, Toyota un Ford Motors. Tiek prognozēts, ka šogad Toyota ieņems 1.vietu pasaulē.

Visienesīgākā mašīna (uz 1 auto vienību) ir Porsche, pateicoties savai augstajai cenai. …

Author's comment
Atlants