Evaluation:
Published: 02.03.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'AirBaltic uzņēmuma pētījums', 1.
  • Research Papers 'AirBaltic uzņēmuma pētījums', 2.
  • Research Papers 'AirBaltic uzņēmuma pētījums', 3.
  • Research Papers 'AirBaltic uzņēmuma pētījums', 4.
  • Research Papers 'AirBaltic uzņēmuma pētījums', 5.
  • Research Papers 'AirBaltic uzņēmuma pētījums', 6.
  • Research Papers 'AirBaltic uzņēmuma pētījums', 7.
  • Research Papers 'AirBaltic uzņēmuma pētījums', 8.
  • Research Papers 'AirBaltic uzņēmuma pētījums', 9.
  • Research Papers 'AirBaltic uzņēmuma pētījums', 10.
  • Research Papers 'AirBaltic uzņēmuma pētījums', 11.
  • Research Papers 'AirBaltic uzņēmuma pētījums', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ziņas par uzņēmumu    4
1.1.  Pilns nosaukums, logo    4
1.2.  Atrašanās vieta, tās raksturojums, adrese    4
1.3.  Īpašnieki, viņu uzņēmuma daļas, ieguldījums    4
1.4.  Vadība    4
1.5.  Uzņēmējdarbības forma, ar ko nodarbojas, darbības vēsture u.c.    4
2.  Pakalpojuma raksturojums    5
3.  Uzņēmuma darbība    5
3.1.  Pakalpojumam izmantotas lidmašīnas    5
3.2.  Partneri    5
3.3.  Pakalpojuma sniegšanas fotogrāfijas    5
4.  Tirgus analīze    5
4.1.  Mērķa tirgus    5
4.2.  Konkurences un konkurentu raksturojums    6
4.3.  Blakus faktori, kas nosaka veiksmi tirgū vai var ietekmēt tirgus iespēja    6
4.4.  Tirgus iespējas nākotnē u.c.    6
5.  Tirgzinības situācija    6
5.1.  Realizācijas kanāli    6
5.2.  Cenu politika    7
5.3.  Nodokļi    7
5.4.  Preces virzīšana tirgū    7
5.5.  Kā veicina pārdošanu, lai palielinātu pārdošanas apjomu?    7
5.6.  Kā veido sabiedrības viedokli par uzņēmumu?    7
6.  Uzņēmuma vadība, nodarbinātās personas    8
6.1.  Korporatīvā pārvaldība    8
6.2.  Vadības komanda    8
6.3.  Uzņēmuma darbinieki    8
6.4.  Algu politika    8
6.5.  Personālvadības politika    8
7.  Finanšu informācija    9
8.  Secinājumi    9
Extract

6.3. Uzņēmuma darbinieki.
Uzņēmums piedāvā 200 dažādus amatus gan uz zemes, gan debesīs, taču visvairāk darbinieku ir saistīti tieši ar lidojumiem. airBaltic Group jau strādā apmēram 1200, tie ir piloti, inženieri, tehniķi, stjuarti, lidojumu dispečeri, koordinatori, servisa menedžeri, ieņēmumu vadīšanas speciālisti, klientu servisa speciālisti, mārketinga speciālisti, pārdošanas speciālisti un citi.
Darbinieku vidējais vecums ir 32 gadi un ir pārstāvētas 27 nacionalitātes. Daudzi savu karjeru Air Baltic iesākuši kā praktikanti.
6.4. Algu politika.
Katra darbinieka alga ir atkarīga no darba, kuru tas veic. Alga vienmēr atbilst darbinieka jomai un tiek maksāta laicīgi. Vadībai ir viena no lielākajām algām Latvijā, bet pārējiem darbiniekiem alga ir lielāka par vidējo. Air Baltic piedāvā saviem darbiniekiem lielāku algu nekā to konkurenti.
6.5. Pesonālvadības politika u.c..

Galvenais mērķis ir pārliecināties par to, ka katram darbiniekam ir atbilstošas viņa amatam spējas un zināšanas, tas tiek pielietotas maksimāli. Tas tiek darīts, lai visefektīvāk sasniegt visus uzņēmuma mērķus un darbs būtu veikts kvalitatīvi, līdz ar to serviss nepasliktinās. Labi padarītais darbs vienmēr tiek novērtēts.

Author's comment
Atlants