Author:
Evaluation:
Published: 06.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Research Papers 'Alālija - bērna runas mazattīstība vai neattīstība', 1.
  • Research Papers 'Alālija - bērna runas mazattīstība vai neattīstība', 2.
  • Research Papers 'Alālija - bērna runas mazattīstība vai neattīstība', 3.
  • Research Papers 'Alālija - bērna runas mazattīstība vai neattīstība', 4.
  • Research Papers 'Alālija - bērna runas mazattīstība vai neattīstība', 5.
  • Research Papers 'Alālija - bērna runas mazattīstība vai neattīstība', 6.
Extract

Darba trešais posms
Nostiprina apgūto, sāk mācīt atvasināšanu- īte, -iņa. Pazīt krāsas, nosaukt kopā ar lietv., arī lielumu, garumu, formu. Zilbes pārstatot mainās vārda nozīme. Īsi, gari vārdi jāsalīdzina, jāizrunā vārdi pa zilbēm, sitot plaukstas vai roku pie zoda. Grūtākos vārdus izrunā pa zilbēm.

Darba ceturtais posms
Notiek gatavošanās lasītmācīšanai. Turpināma skaņu analīze- nosaukt vārdā pirmo, pēdējo skaņu. Noteikt skaņu secību 1,2 zilbīgos vārdos. Sintēzē- apvienot 2 skaņas zilbē, zilbes- vārdos. Jāstrādā ar saliekamo ābeci, zilbju loto, slejām, liela izmēra burtiem.

Darba piektais, sestais posms
Jāturpina strādāt pie vairākzilbju vārdu izrunas, sapratnes. Veidot teikuma uzbūvi, paplašināt vārdu krājumu. Pēc sižetiskiem vai sērijattēliem veidot stāstus. Atstāstīt pasakas. Lasīšanas un rakstīšanas iemaņu veidošana.


Author's comment
Atlants