Author:
Evaluation:
Published: 14.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas ', 1.
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas ', 2.
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas ', 3.
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas ', 4.
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas ', 5.
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas ', 6.
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas ', 7.
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas ', 8.
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas ', 9.
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas ', 10.
  • Research Papers 'Sabiedrisko attiecību speciālista pienākumi organizācijā un vieta organizācijas ', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Uzņēmums „X”    4
  Sabiedrisko attiecību speciālista vieta un loma uzņēmumā „X”    5
  Iekšējās komunikācijas sistēma uzņēmumā „X”    6
  Uzņēmuma „X” iekšējās vides analizēšana izmantojot SVID metodi    9
  Secinājums    10
  Izmantotā literatūra    11
Extract

Uzņēmumā „X” nav sabiedrisko attiecību (SA) speciālista, šo funkciju pilda pats vadītājs, izvērtējot, kurus no SA speciālista pienākumiem var deleģēt saviem padotajiem. Šīs organizācijas vadītājs pagaidām neredz nepieciešamību algot SA speciālistu, norādot, ka uzņēmums ir pārāk mazs, tā atpazīstamība jau ir iegūta, naudas līdzekļi, kas būtu nepieciešami vēl viena vadošā speciālista algošanai, var tikt ieguldīti esošā personāla profesionālai pilnveidošanai.
Pieļauju iespēju, ka vadītājam nav izpratne par SA speciālista darba plašo specifiku, lietderīgumu un nozīmīgumu organizācijā. „Sabiedriskās attiecības ir sistemātiska un ilgstoša uzņēmuma komunikācijas veidošana ar tā iekšējām un ārējām mērķgrupām, kuras mērķis ir iepazīstināt ar uzņēmumu un izveidot spēcīgu un oriģinālu priekšstatu (imidžu) par uzņēmumu. Tā rezultātā mērķgrupas, iespējams, dos priekšroku tieši šim uzņēmumam.”…

Author's comment
Atlants