Author:
Evaluation:
Published: 17.05.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
  • Essays 'Viena žurnālistikas žanra izpēte medijos', 1.
  • Essays 'Viena žurnālistikas žanra izpēte medijos', 2.
  • Essays 'Viena žurnālistikas žanra izpēte medijos', 3.
Extract

Noslēgumā likts uzsvars uz to, kā „Viņi vakarā sēž pie galda, cits citam jautā, ko šodien mācījās…” Un ievads mazliet savijas ar nobeigumu. Vizuālais noformējums atbilstošs tēmai ar Kembridžas attēlu. Pēc manām domām šī reportāža no visām piecām ir viss precīzāk atbilstoša pilnīgi visām žanra prasībām, tajā pat ir cilvēciskais piesitiens un tēlojums. (5.)
Tā kā reportāža ir dokumentāls tēlojums un tas atklāj faktus un rāda dažādus notikumus no dalībnieku skatupunkta, emocionāli iesaista tajos klausītājus, tāpēc izvēlējos rakstīt par šo tēmu, jo man patīk lasīt tādas reportāžas, kurās skaidri var saprast faktus. Vispatīkamākā reportāža bija par Kembridžas universitāti, kas atklāja dažādas lietas ko tiešām cilvēki nezin. Tagad sapratu, ka ir ļoti grūti šķetināt vaļā reportāžas, ko cits cilvēks ir rakstījis. Secināju, ka mūsdienu latviešu presē ir ļoti maz reportāžu, taču žurnālisti ir tik meistarīgi, ka spēj izdomāt un uzrakstīt ko līdzvērtīgi, lai lasītājiem būtu interesanti.

Author's comment
Atlants