Author:
Evaluation:
Published: 15.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Mārketinga izpēte nekustamā īpašuma firmā "Latio"', 1.
  • Research Papers 'Mārketinga izpēte nekustamā īpašuma firmā "Latio"', 2.
  • Research Papers 'Mārketinga izpēte nekustamā īpašuma firmā "Latio"', 3.
  • Research Papers 'Mārketinga izpēte nekustamā īpašuma firmā "Latio"', 4.
  • Research Papers 'Mārketinga izpēte nekustamā īpašuma firmā "Latio"', 5.
  • Research Papers 'Mārketinga izpēte nekustamā īpašuma firmā "Latio"', 6.
  • Research Papers 'Mārketinga izpēte nekustamā īpašuma firmā "Latio"', 7.
  • Research Papers 'Mārketinga izpēte nekustamā īpašuma firmā "Latio"', 8.
  • Research Papers 'Mārketinga izpēte nekustamā īpašuma firmā "Latio"', 9.
  • Research Papers 'Mārketinga izpēte nekustamā īpašuma firmā "Latio"', 10.
  • Research Papers 'Mārketinga izpēte nekustamā īpašuma firmā "Latio"', 11.
  • Research Papers 'Mārketinga izpēte nekustamā īpašuma firmā "Latio"', 12.
  • Research Papers 'Mārketinga izpēte nekustamā īpašuma firmā "Latio"', 13.
  • Research Papers 'Mārketinga izpēte nekustamā īpašuma firmā "Latio"', 14.
  • Research Papers 'Mārketinga izpēte nekustamā īpašuma firmā "Latio"', 15.
  • Research Papers 'Mārketinga izpēte nekustamā īpašuma firmā "Latio"', 16.
  • Research Papers 'Mārketinga izpēte nekustamā īpašuma firmā "Latio"', 17.
  • Research Papers 'Mārketinga izpēte nekustamā īpašuma firmā "Latio"', 18.
  • Research Papers 'Mārketinga izpēte nekustamā īpašuma firmā "Latio"', 19.
  • Research Papers 'Mārketinga izpēte nekustamā īpašuma firmā "Latio"', 20.
  • Research Papers 'Mārketinga izpēte nekustamā īpašuma firmā "Latio"', 21.
  • Research Papers 'Mārketinga izpēte nekustamā īpašuma firmā "Latio"', 22.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Firmas apraksts    4
2.  Misija un koncepcija    7
3.  Mikrovide un makrovide    8
4.  Tirgus segmentācija    10
5.  Lēmums pieņemšanas process    12
6.  SVID    13
7.  Mārketinga MIX elementi    15
8.  Portfeļa analīze    17
  Secinājumi    21
  Bibliogrāfiskais saraksts    22
Extract

Par SIA „Latio” izvēlējāmies rakstīt tāpēc, ka šis ir viens no lielākajiem nekustamo īpašumu uzņēmumiem Latvijā.
SIA „Latio” uzkrātā ilggadējā un vispusīgā pieredze nekustamo īpašumu jomā kopš uzņēmuma dibināšanas 1991.gadā, ļauj mums veidot šī uzņēmuma objektīvus nekustamā īpašuma tirgus pārskatu. SIA „Latio” galvenais mērķis ir sniegt saviem klientiem un sadarbības partneriem, kā arī visiem pārējiem interesentiem objektīvu informāciju par aktualitātēm mājokļu un komercplatības tirgū, informēt par tirgu ietekmējošiem faktoriem un attīstības tendencēm.
SIA „Latio” speciālisti regulāri analizē cenu dinamiku nekustamā īpašuma tirgū Rīgā un Pierīgā, kā arī atsevišķos novados, iezīmējot galvenās attīstības tendences . …

Author's comment
Atlants