Author:
Evaluation:
Published: 20.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Atpūtas vietas piedāvājums pēc mārketinga 6P', 1.
  • Summaries, Notes 'Atpūtas vietas piedāvājums pēc mārketinga 6P', 2.
  • Summaries, Notes 'Atpūtas vietas piedāvājums pēc mārketinga 6P', 3.
Extract

1.CILVĒKI UN MĒRĶA TIRGUS:
Vajadzības un vēlmes- vēlme aktīvi atpūsties, būt tuvāk pie dabas un ūdens, iespējas ūdenstūrismam,
Maksātspēja- dažādi līmeņi,
Mērķa tirgus lielums-iespējami dažāda vecuma cilvēki,
Tirgus segmenta daļa-aktīvās atpūtas piekritēji, ģimenes ar bērniem (vairāk pusaudžiem).…

Author's comment
Atlants