Author:
Evaluation:
Published: 21.04.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 1.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 2.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 3.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 4.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 5.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 6.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 7.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 8.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 9.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 10.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 11.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 12.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 13.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 14.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 15.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 16.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 17.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 18.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 19.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 20.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 21.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 22.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 23.
  • Presentations 'Reklāma, tās mērķi un loma sabiedrībā', 24.
Extract

Reklāma – ir apmaksāts un nepersonalizēts mārketinga komunikāciju veids, kuru veic identificēts reklāmdevējs, izmantojot dažādus līdzekļus un paņēmienus, lai ietekmētu pircēju rīcību tirgū un sasniegtu komunikācijas mērķi.
Reklāmas sadalījums atkarībā no mērķa
Informējošā reklāma dominē galvenokārt jauna produkta sākotnējās virzīšanas stadijā, kad tirgū jāveido primārais pieprasījums pēc produkta.
Pārliecinošā reklāma kļūst svarīga stadijā, kad izvēršas konkurence ar citiem ražotājiem, kad par galveno mērķi izvirzās nepieciešamība veidot pieprasījumu pēc kāda produkta. Bieži vien reklāmai ir salīdzinošs raksturs, kad tiek akcentētas kāda produkta priekšrocības salīdzinājumā ar citiem tās pašas grupas produktiem.
Atgādinošā reklāma ir sevišķi nepieciešama produkta brieduma dzīves cikla stadijā, kad pircēju atmiņā jāsaglabā šī produkta pievilcīgās īpašības.
Reklāmai jābūt:
vienkāršai (lai patērētājs to spētu bez pūlēm saprast),
oriģinālai (lai tā saistītu patērētāja uzmanību daudzu citu vidū),
pievilcīgai (ar skaistumu, humoru, patērētājam tuvām izjūtām, uzskatāmu pamatojumu produkta kvalitātei),
realizētai piemērotā vietā un laikā,
atkārtotai.
Reklāmai jāizceļas uz konkurentu fona un jārosina patērētājs uz noteiktu rīcību. …

Atlants