Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Kampaņas plānošana. Kampaņas stratēģija un taktikas', 1.
  • Summaries, Notes 'Kampaņas plānošana. Kampaņas stratēģija un taktikas', 2.
  • Summaries, Notes 'Kampaņas plānošana. Kampaņas stratēģija un taktikas', 3.
Extract

Sabiedrisko attiecību darbinieki un pētnieki ir ziedojuši par maz uzmanības jautājumam, kā atlasīt komunikācijas medijuas sabiedrisko attiecību programmās – šādu apgalvojumu izvirzījuši Švarcs & Glinss (1989), kā arī Van Leuvens (1986).
Daudzus gadus mediju plānošana sabiedriskajās attiecību stratēģijās izmantotas ar mazu tālredzību.
Mediju plānošana ir topošā jaunā specialitāte sabiedriskajās attiecībās, uzskata Kirks Hallahans, un, jāsaka, mediju plāns jau ir pirmais solis šās specialitātes attīstībā.
Arī jaunās tehnoloģijas nodrošinājušas ir daudz vairāk mediju opcijas vēstījumu izdošanai – web, interneta čata istabas, e-mail un listserveri, videoconferences, CD rakstītājus u.c.…

Author's comment
Atlants