Author:
Evaluation:
Published: 17.06.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Presentations 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 1.
  • Presentations 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 2.
  • Presentations 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 3.
  • Presentations 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 4.
  • Presentations 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 5.
  • Presentations 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 6.
  • Presentations 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 7.
  • Presentations 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 8.
  • Presentations 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 9.
  • Presentations 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 10.
  • Presentations 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 11.
  • Presentations 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 12.
  • Presentations 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 13.
  • Presentations 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 14.
  • Presentations 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 15.
  • Presentations 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 16.
  • Presentations 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 17.
  • Presentations 'SIA "Rīgas piensaimnieks" tirgus izpēte', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
  SIA “Rīgas Piensaimnieks” īss apskats   
  “Rīgas Piensaimnieks” produkcija   
  Ārējā mikrovide   
  Makrovide   
  SIA “Rīgas Piensaimnieks” SWOT analīze   
  Uzņēmuma veiksmes atslēga   
  “Rīgas Piensaimnieka” galvenās atšķirības no konkurentiem   
  Uzņēmuma misija   
  Uzņēmuma mērķi   
  Uzņēmuma stratēģija   
  Secinājumi   
Extract

Priekšlikumi
Turpināt lutināt pircējus ar jauniem, inovatīviem produktiem.
Atbalstīt savu produkciju, tā skaitā jaunumus ar apjomīgo reklāmas kampaņu – reklāma, loterijas, degustācijas, kā arī pasākumu sponsorēšana.
Izstrādāt jauno produktu sēriju, kas varētu pozicionēties kā ģimenes taupīga produkcija (ģimenes pakas)
Neekonomēt uz kvalitātes, lai nezaudētu reputāciju klientu vidū.
Būt elastīgam – ātri reaģēt uz notikumiem valstī, labi pārzināt konkurentus.
Paplašināt piena produktu un skāba krējuma sortimenta daudzumu.

Author's comment
Atlants