Author:
Evaluation:
Published: 09.06.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Reklāma un noieta stimulēšana SIA "Creditreform" Latvijā', 1.
  • Presentations 'Reklāma un noieta stimulēšana SIA "Creditreform" Latvijā', 2.
  • Presentations 'Reklāma un noieta stimulēšana SIA "Creditreform" Latvijā', 3.
  • Presentations 'Reklāma un noieta stimulēšana SIA "Creditreform" Latvijā', 4.
  • Presentations 'Reklāma un noieta stimulēšana SIA "Creditreform" Latvijā', 5.
  • Presentations 'Reklāma un noieta stimulēšana SIA "Creditreform" Latvijā', 6.
  • Presentations 'Reklāma un noieta stimulēšana SIA "Creditreform" Latvijā', 7.
  • Presentations 'Reklāma un noieta stimulēšana SIA "Creditreform" Latvijā', 8.
  • Presentations 'Reklāma un noieta stimulēšana SIA "Creditreform" Latvijā', 9.
  • Presentations 'Reklāma un noieta stimulēšana SIA "Creditreform" Latvijā', 10.
  • Presentations 'Reklāma un noieta stimulēšana SIA "Creditreform" Latvijā', 11.
Extract

Reklāmas mērķi
Informēt potenciālos klientus par esošajiem kredītinformācijas produktiem un inkaso pakalpojumiem;
Atgādināt esošajiem klientiem un zinātājiem par pakalpojumu specifiku un papildus ieguvumiem.

Reklāma (Informācijas produktiem)
Pēc reklāmas veida – patērētāju reklāma
Reklāmas līdzekļi ir reklāmas bukleti, informējoši e-maili, reklāmas baneri interneta portālos un reklāma presē.
Reklāma masu medijos sastāv no informācijas par produktiem, uzņēmuma zīmola un saukļa.

Author's comment
Atlants