Author:
Evaluation:
Published: 28.04.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Summaries, Notes 'Eksāmena jautājumi un atbildes pedagoģiskajā psiholoģijā', 1.
  • Summaries, Notes 'Eksāmena jautājumi un atbildes pedagoģiskajā psiholoģijā', 2.
Extract

12.Miniet konkrētu skolotāja darba specifiku un konkrētas personības iezīmes, kuras paaugstina profesionālās emocionālās izdegšanas risku!
• cilvēki, kuru profesija saistīta ar citu cilvēku aprūpi, emocionālu kontaktu ar cilvēkiem , īpaši, ja darbs ir saistīts ar cilvēkiem, kuri cieš; tie, kuru darbs saistīts ar augstu atbildības pakāpi, bet zemu tā morālo un materiālo novērtējumu un autoritāti.
• uzmanības trūkums pret paša vajadzībām un vēlmēm,
• zema pašcieņa,
• «darbaholisms»,

13.Kurā bērnu/skolēnu vecumā vērojama visciešākā saistība starp attiecībām ar skolotāju un attieksmi pret mācību priekšmetu? Izskaidrojiet, kāpēc!
Manuprāt, visspilgtāk tas ir ap kādu piekto, sesto klasi, bet tā, jau kopš bērnudārza, jo bērnam ir svarīgi, kā audzinātāja pasniedz zināšanas. Ja audzinātāja nebūs pozitīvi noskaņota, mācot bērnu, tad bērnam šīs mācības nebūs saistošas.

Author's comment
Atlants