Author:
Evaluation:
Published: 02.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 1.
  • Practice Reports 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 2.
  • Practice Reports 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 3.
  • Practice Reports 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 4.
  • Practice Reports 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 5.
  • Practice Reports 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 6.
  • Practice Reports 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 7.
  • Practice Reports 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 8.
  • Practice Reports 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 9.
  • Practice Reports 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 10.
  • Practice Reports 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 11.
  • Practice Reports 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 12.
  • Practice Reports 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 13.
  • Practice Reports 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 14.
  • Practice Reports 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 15.
  • Practice Reports 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 16.
  • Practice Reports 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 17.
  • Practice Reports 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 18.
  • Practice Reports 'Bērnu pētījumu atspoguļojums', 19.
Extract

5.Situāciju pedagoģiskā analīze
Situācijas apraksts
Veidojot no plastilīna lāci, Ksenijai neizdodas izveidot lāča sejiņu, galviņu, nepadodas griešana ar plastilīna nazi. Ksenija sāk dusmoties pati uz sevi un atsakās turpināt darbiņu

Skolotāja darbība
Skolotāja palīdz Ksenijai izveidot lāča purniņu parādot kā to vieglāk izdarīt, kad Ksenija atkārtoti veic šo darbu skolotāja uzslavē, ka sanāk ļoti labi

Darbības teorētiskā analīze
R.Baltušīte atzinusi, ka ikvienu bērnu vajag motivēt darbībai. Motīvi nodrošina iespēju pārvarēt grūtības, rosina izziņas aktivitāti un iniciatīvu.

Author's comment
Atlants