Evaluation:
Published: 24.08.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Radošā industrija SIA "Jampadracis BB"', 1.
  • Practice Reports 'Radošā industrija SIA "Jampadracis BB"', 2.
  • Practice Reports 'Radošā industrija SIA "Jampadracis BB"', 3.
  • Practice Reports 'Radošā industrija SIA "Jampadracis BB"', 4.
  • Practice Reports 'Radošā industrija SIA "Jampadracis BB"', 5.
  • Practice Reports 'Radošā industrija SIA "Jampadracis BB"', 6.
  • Practice Reports 'Radošā industrija SIA "Jampadracis BB"', 7.
  • Practice Reports 'Radošā industrija SIA "Jampadracis BB"', 8.
  • Practice Reports 'Radošā industrija SIA "Jampadracis BB"', 9.
  • Practice Reports 'Radošā industrija SIA "Jampadracis BB"', 10.
  • Practice Reports 'Radošā industrija SIA "Jampadracis BB"', 11.
  • Practice Reports 'Radošā industrija SIA "Jampadracis BB"', 12.
  • Practice Reports 'Radošā industrija SIA "Jampadracis BB"', 13.
  • Practice Reports 'Radošā industrija SIA "Jampadracis BB"', 14.
  • Practice Reports 'Radošā industrija SIA "Jampadracis BB"', 15.
  • Practice Reports 'Radošā industrija SIA "Jampadracis BB"', 16.
  • Practice Reports 'Radošā industrija SIA "Jampadracis BB"', 17.
  • Practice Reports 'Radošā industrija SIA "Jampadracis BB"', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Prakses vietas raksturojums    3
  Uzdevumi specialitātē    4
  Uzdevumi specializācijā    8
  Ieteikumi par prakse organizāciju prakses vietā    11
  Priekšlikumi LKA LKK prakses darba uzlabošanai    11
  Pielikums    12
Extract

Gaismas: Izrādi gaismoja Latvijas Kultūras koledžas 2. kursa students Rūdolfs Beitāns. No aparatūras, kas bija pieejama LKK, scenogrāfa ieceres un izrādes vides piedāvātajām iespējām, veidoja gaismu noformējumu, kas ne tikai veica tiešas funkcijas – spēles laukuma un aktieru izgaismošanu, bet arī kalpoja kā elements atmosfēras radīšanai.

Vizuālais noformējums: Izrādes vizuālais risinājums veidots nosacīti reālistiski, ievērojot minimālisma estētiku. Starp aktieriem durvis, tas ir centrisks objekts izrādes kontekstā, konflikta krustpunkts. Ziedi, kas parasti tiek asociēti ar skaistumu, šajā gadījumā kļūst par metaforu gļēvumam un neskaidrībām divu cilvēku attiecībās. Vizuāls, ārējs skaistums kalpo par fonu šī dialoga tapšanā, ko vienlīdz skarbi uzsver papildinošās sānu gaismas uz mājas fasādes, nolijušā ūdens tērcīšu atspulgs.

Afiša: Afišas autore bija pati režisore. Afiša bija lakoniska un uz tās attēlotas ceriņu ziedlapiņas - izplūkātas, novītušas, uz rūtiņu papīra fona, kas atsauc atmiņā bērnību, ceriņu ziedlapiņas "laimītes". Simboliski nesa vēstījumu par savstarpējo laimi un cerību.

Darbā pie mākslinieciskajām izteiksmēm režisore un scenogrāfe mēģināja rasts vairākas risinājumus. Viena no izrādes veiksmīgākajām sastāvdaļām režisorei šķiet šīs interesantais veids kā tiek attēlota lietus līšanu ar lejkannas palīdzību.

Author's comment
Atlants