Author:
Evaluation:
Published: 23.08.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Sociālo parādību atspoguļošanas dinamika ', 1.
  • Summaries, Notes 'Sociālo parādību atspoguļošanas dinamika ', 2.
  • Summaries, Notes 'Sociālo parādību atspoguļošanas dinamika ', 3.
  • Summaries, Notes 'Sociālo parādību atspoguļošanas dinamika ', 4.
  • Summaries, Notes 'Sociālo parādību atspoguļošanas dinamika ', 5.
Extract

Es vēlos aplūkot to , kā tieši TV un citos masu informācijas līdzekļos atspoguļotais sabiedrības modelis ir vērojams bērnu uzvedībā un uzskatos .
Visspēcīgākā ietekme no masu informācijas līdzekļiem ir tieši televīzijai . Televīzijā tiek demonstrēts tādas sabiedrības modelis, kāda ir apkārtējā vide . Varētu sacīt , ka televīzija sludina sava veida idioloģiju , parāda kas ir labs , skaists vai arī pretējs tam attiecīgajā sabiedrībā.
Ļoti daudz bērni lielu daļu sava brīvā laika pavada pie televīzoriem , turklāt sāk to darīt jau no agras bērnības . Šeit varētu izvirzīt divas hipotēzes:
1.Bērni , kas tik daudz laika pavada bezdarbībā pie televīzora izaugs ļoti pasīvi.…

Author's comment
Atlants