-
Uzņēmuma "Stenders" SVID analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA UN TĀ DARBĪBAS APRAKSTS | 4 |
Uzņēmuma misija | 5 | |
2. | SVID ANALĪZES RAKSTUROJUMS | 6 |
3. | SVID PAPLAŠINĀTĀ ANALĪZE UZŅĒMUMAM SIA „STENDERS” | 12 |
3.1. | SIA „Stenders” iespējas un draudi | 12 |
3.2. | SVID matrica | 15 |
4. | ATTĪSTĪBAS STRATĒĢIJA | 17 |
4.2. | Ansofa matricas teorētisks raksturojums | 17 |
4.2. | Uzņēmuma „Stenders” attīstības stratēģija | 18 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 20 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 21 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Uzņēmums SIA „Stenders” pastāv kopš 2001. gada.
2. Piedāvājot jaunas preces, uzņēmums vēl vairāk varētu iegūt jaunus klientus un nodrošinātu visplašāko produktu piedāvājumu arī citviet pasaulē.
3. Uzņēmumam būtu jāveic dažādas reklāmas kampaņas, lai piesaistītu jaunus klientus un veicinātu logo atpazīstamību.
4. Šo uzņēmumu var apdraudēt pieprasījuma samazināšanās, kā rezultātā samazinās arī uzņēmuma finanses, kas neļaus veikt tālāku uzņēmuma attīstību.
5. Tāpat šo uzņēmumu pozitīvi spētu ietekmēt arī jaunu, efektīvāku tehnoloģiju lietošanu, bet nezaudējot paša uzņēmuma senlaicīgo šarmu.
6. Uzņēmuma būtu jāveic tirgus paplašināšanās stratēģija, sadarbojoties ne tikai ar esošajām valstīm, bet vēl ar citām, tādējādi paplašinot tirgu.
7. Kā arī uzņēmuma vajadzētu veikt produktu izstrādes stratēģija, jaunu produktu vai pakalpojumu ieviešana jau esošajiem klientiem, jo daudzu gadu laikā jau ir uzņēmums ir apzinājis savu pircēju vēlmes.
…
Tika apkopotas un analizētas uzņēmuma SIA „Stenders” pozīcijas tirgū un prognozēta turpmākā attīstība, novērtēta šī uzņēmuma preču un pakalpojumu līmeni un vērtību, izanalizēti draudi un iespējas, kā arī sniegti secinājumi un priekšlikumi par uzņēmuma stāvokļa uzlabošanu