Author:
Evaluation:
Published: 11.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Practice Reports 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem', 1.
  • Practice Reports 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem', 2.
  • Practice Reports 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem', 3.
  • Practice Reports 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem', 4.
  • Practice Reports 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem', 5.
  • Practice Reports 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem', 6.
  • Practice Reports 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem', 7.
  • Practice Reports 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem', 8.
  • Practice Reports 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem', 9.
  • Practice Reports 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem', 10.
  • Practice Reports 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.nodaļa.  Pirmskolas izglītības iestādes raksturojums   
1.1.  Vispārējas ziņas   
1.2.  Ziņas par grupu   
2.nodaļa.  Pedagoģiski novērojumi   
2.1.  Nodarbības analīze un vērtējums   
2.2.  Frontālās grupas vērtējums   
2.3.  Individuālā pieeja   
3.nodaļa.  Darbs komandā   
3.1.  Sadarbības veidi   
3.3.  Sadarbība ar vecākiem   
4.nodaļa.  Prakses pašanalīze, pašvērtējums   
Extract

Vājredzīgiem un neredzīgiem bērniem nepieciešamas speciālas nodarbības garīgajai attīstībai, vingrinājumi pirkstu attīstībai, orientācijai.
Ne vien acis, bet arī rokas ir svarīgs apkārtnes izziņas orgāns. Ar tām bērns iepazīst, kas ir ciets, ass, mīksts, raupjš, gluds, silts, auksts utt.
Ja pirmsskolas gados nepilnvērtīgi norit bērna saskarsme ar cilvēkiem un dabu, ja viņš netiek iesaistīts pilnvērtīgā, savam vecumam atbilstošā praktiskajā izziņas darbībā, arī tad bērns atpaliek savā attīstībā. Svarīgi bērnu mācīt un audzināt jau kopš dzimšanas.…

Atlants