Author:
Evaluation:
Published: 21.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Presentations 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 1.
  • Presentations 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 2.
  • Presentations 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 3.
  • Presentations 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 4.
  • Presentations 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 5.
  • Presentations 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 6.
  • Presentations 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 7.
  • Presentations 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 8.
  • Presentations 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 9.
  • Presentations 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 10.
  • Presentations 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 11.
  • Presentations 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 12.
  • Presentations 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 13.
  • Presentations 'AS "Latvijas balzams" produkta "Rīgas melnais balzāms upeņu" realizācijas īpatnī', 14.
Extract

‘’Rīgas melnais balzāms upeņu’’ Ķīnas tirgū
Ja jau ķīniešiem nepatīk saliktās garšas, ko viņi saka par “Rīgas Melno balzamu”, kurā ir n-tās zālītes? 

‘’Rīgas melnais balzāms upeņu’’ Krievijas un Ukrainas tirgū
Balzāms ir populārs Ukrainā un Krievijā, jo savu ārstniecisko īpašību dēļ Ukraiņi, labprāt, šo dzērienu pievieno kafijai un tējai.

Secinājumi
Uzticams zīmols
‘’Rīgas melnais balzams’’,
kas iekarojis ārzemju tirgus
Galvenās priekšrocība ir garšas nianses kokteiļos, kas veidota no vairāku zālīšu kopuma un upeņu sulas
Produkta priekšrocība ir kā suvenīrs, kas kalpo kā Latvijas vizītkarte
Cena Latvijā salīdzinoši augsta, kā pašmāju produktam
Nav izplatīts daudzos veikala tīklos, kas varētu ievērojami palielināt produkta realizāciju.

Author's comment
Atlants