-
Preču zīmes ietekme uz patērētāju izvēli
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 4 | |
1. | Teorētiskā daļa | 6 |
1.1. | Kas ir preču zīme un kā tās izveidot | 6 |
1.2. | Kādus uzdevumus veic preču zīme | 9 |
1.3. | Vai preču zīme spēj izpildīt uzdevumus | 11 |
2. | Praktiskā daļa | 13 |
2.1. | Pētnieciskā projekta realizācija | 13 |
2.2. | Pētījuma datu analīze | 13 |
3. | Pētnieciskais darbs – CIDO sula | 21 |
3.1. | Pētnieciskā darba realizācija otrajai daļai | 21 |
3.2. | Pētījuma datu analīze | 21 |
Secinājumi | 23 | |
Izmantotā literatūra | 24 | |
Atsauces | 25 | |
Anotācija | 26 | |
Aннотация | 27 | |
Annotation | 28 | |
Pielikums | 29 |
Izvēlējos apskatīt tēmu par preču zīmēm, jo vēlējos zināt kāda nozīme ir firmas preču zīmei, tās preces iesaiņojumam un kādu iespaidu tas atstāj uz pircēju.
Tagad pasaulē un Latvijā ir ļoti daudz un dažādas pazīstamas preču zīmes (angļu v. Brands), kuras katram cilvēkam ir labi zināmas un saistās ar kādu firmu vai preci/pakalpojumu. Analizējot savāktos datus par katru preci/pakalpojumu, secināju, ka lielākā daļa skolnieku pērk „Ādažu čipsus” un „Cido” sulu tādēļ, ka tiem ir viena no slavenākajām preču zīmēm Latvijā.
Ogjekti: Neretas vidusskolas 10. – 12. klašu skolēni.
Subjekti: firmas „Latfood” izgatavotie „Ādažu čipši” un firmas „Cido” sulas.
MĒRĶI: pierādīt preču zīmes nozīmi starp dažādām precēm.
Uzdevumi:
1.Analizēt literatūru par šo tēmu.…
Darbs ir par to, vai nepieciešamas precēm ir atšķiribas zimes, bet konkrētāk ir veikts pētnieciskais darbs saistība ar preču zīmju ietekmi.... Darbs ir bijis izvirzīts līdz valsts līmenim, tā orginālās pētīšanas metodes dēļ... Darbā ir minēti ari fakti un piemēri saistībā ar to... Darba ir izmantoti dažādi pētnieciskie veidi, piem., anketēšana un degustācij... Darba informācija ir uzticama un jauna...
