Evaluation:
Published: 05.08.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Kognitīvā mācību modeļa analīze', 1.
  • Summaries, Notes 'Kognitīvā mācību modeļa analīze', 2.
  • Summaries, Notes 'Kognitīvā mācību modeļa analīze', 3.
  • Summaries, Notes 'Kognitīvā mācību modeļa analīze', 4.
Extract

Daži kognitīvisti (sociālie konstruktīvisti) uzsver domāšanas un mācīšanās sociālo kontekstu. Šis skatījums tiek paplašināt uzskatus par to, kur iespējams iegūt zināšanas un kā mācīšanās notiek grupās un individuālā ceļā. Konstruktīvisti cenšas saprast, kas notiek prātā starp stimulu un atbildes reakciju, mēģinādami aprakstīt, kā prāts apstrādā (process) informāciju. Protams, arī balstoties uz to, ko tas rada un izraisa. Taču uzvedības kontrole kognitīvistu skatījumā audzēknim drīzāk ir iekšēja. Sociālie konstruktīvisti uzsver mācīšanās nozīmi darbības apstākļos un pievērš galveno uzmanību tam, lai skolēni veidotu pozitīvas identitātes kā lietpratīgi problēmu risinātāji grupās. …

Author's comment
Atlants