-
Tūristu ceļošanas motīvu un vajadzību raksturojums un izpēte
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Tūristu vēlmes un vajadzības | 4 |
1.1. | Tūrisma vajadzību veidi | 4 |
1.2. | Maslova tūrisma vajadzību hierarhija | 6 |
1.3. | Tūristu ceļojumu formas, veidi un tipi | 7 |
2. | Motivācijas būtība un svarīgākas motivācijas teorijas | 9 |
2.1. | Tūristu motivāciju veidi | 10 |
2.2. | Tūristu motīvi doties uz konkrētu vietu (valsti/reģionu) | 12 |
2.3. | Ceļojumu tipu izvēles īpatnības atkarībā no tūristu nacionālas piederības | 13 |
3. | Tūristu iespējamas vajadzības un motivācijas Latvijā | 15 |
3.1. | Iespējamie tūristu motīvi Latvijas apmeklēšanai | 16 |
3.2. | Ceļošanas motivācijas Latvijas tūristiem | 18 |
4. | Latvijas tūrisma uzņēmumu piedāvājumi atbilstoši tūristu vajadzībām | 21 |
Secinājumi | 23 | |
Priekšlikumi | 25 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 26 |
Lai izturētu stipru konkurenci, ir nepieciešams pilnveidot visu, kas darīts līdz šim. Ir strauji jāmainās, jāatmet viss, kas ir lieks, jāmeklē jauni ceļi un idejas. Viens no svarīgākajiem jebkuras organizācijas konkurētspējas un pat izcelšanos noteicošiem faktoriem ir, protams, cilvēki un tieši tūrismā, tas ir ne tikai uzņēmuma personāls, bet arī tā saucamais materiāls, ar kuru tūrisms strādā un uz kuru ir orientēts. Viss tūrismā ir virzīts uz cilvēku, viņa vajadzībām un vēlmēm.
Ja agrāk problēmas ar tūristu motivācijām nebija tik aktuālas, jo cilvēki gribēja iepazīt pasauli un uzzināt citas kultūras, tad tagad tās varētu kļūt par ļoti būtiskām. Pašlaik, kad pasaule ir attīstījusies, ir grūti pārsteigt un piesaistīt cilvēkus ceļojumam. Pirmkārt, cilvēki kļuvuši slinkāki, otrkārt, tiem tagad ir mazāk laika, jo kā ir pieņemts mūsdienās izteikties - laiks ir nauda un, treškārt, cilvēkus tagad ir grūti pārsteigt, ar tehnoloģijas jauninājumiem viss tagad ir iespējams – pat doties ceļojumā neatstājot ofisu (piemēram, ar interneta palīdzību). …
Kursa darbs - tūristu vēlmes un vajadzības, motivācijas būtība un svarīgākas motivācijas teorijas, tūristu iespējamas vajadzības un motivācijas Latvijā, Latvijas tūrisma uzņēmumu piedāvājumi atbilstoši tūristu vajadzībām.
