Author:
Evaluation:
Published: 17.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Vērtības un to nozīme personības attīstībā', 1.
  • Research Papers 'Vērtības un to nozīme personības attīstībā', 2.
  • Research Papers 'Vērtības un to nozīme personības attīstībā', 3.
  • Research Papers 'Vērtības un to nozīme personības attīstībā', 4.
  • Research Papers 'Vērtības un to nozīme personības attīstībā', 5.
  • Research Papers 'Vērtības un to nozīme personības attīstībā', 6.
  • Research Papers 'Vērtības un to nozīme personības attīstībā', 7.
  • Research Papers 'Vērtības un to nozīme personības attīstībā', 8.
  • Research Papers 'Vērtības un to nozīme personības attīstībā', 9.
  • Research Papers 'Vērtības un to nozīme personības attīstībā', 10.
  • Research Papers 'Vērtības un to nozīme personības attīstībā', 11.
  • Research Papers 'Vērtības un to nozīme personības attīstībā', 12.
  • Research Papers 'Vērtības un to nozīme personības attīstībā', 13.
  • Research Papers 'Vērtības un to nozīme personības attīstībā', 14.
  • Research Papers 'Vērtības un to nozīme personības attīstībā', 15.
  • Research Papers 'Vērtības un to nozīme personības attīstībā', 16.
  • Research Papers 'Vērtības un to nozīme personības attīstībā', 17.
  • Research Papers 'Vērtības un to nozīme personības attīstībā', 18.
  • Research Papers 'Vērtības un to nozīme personības attīstībā', 19.
  • Research Papers 'Vērtības un to nozīme personības attīstībā', 20.
  • Research Papers 'Vērtības un to nozīme personības attīstībā', 21.
  • Research Papers 'Vērtības un to nozīme personības attīstībā', 22.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vērtību orientācija - no kādiem faktoriem tā atkarīga    3
2.  Dažādi viedokļi vērtību iedalījumā    10
3.  Vērtību nozīme personības veidošanā    14
Extract

Dzīvojam laikā, kad sabiedrībā arvien vairāk veidojas dažādu sociālo slāņu noslāņošanās. Arvien lielāka plaisa parādās starp bagātību un nabadzību.
Ievērojamais latv. Pedagogs J.A. Students ir teicis, ka jebkura cilvēka dzīves mērķis ir atrast jēgu, nozīmi un vērtību visam esošajam.
Dzīvojam laikā, kad sabiedrībā arvien vairāk veidojas dažādu sociālo slāņu noslāņošanās. Arvien lielāka plaisa parādās starp bagātību un nabadzību.
Ievērojamais latv. Pedagogs J.A. Students ir teicis, ka jebkura cilvēka dzīves mērķis ir atrast jēgu, nozīmi un vērtību visam esošajam.
Vērtības ir pamats cilvēka dzīvei. No vissvarīgākajām līdz visnesvarīgākajām lietām tās nosaka kā mēs ticēsim, ko mēs domāsim, ko mēs darīsim, un kā savu dzīvi vadīsim. Ideāli, mums, pašiem vajadzētu sevi pazīt, apzināties savas vērtības un spēt uz tām pamatot savu rīcību. Diemžēl bieži mūsos valda neziņa un apjukums par to kas ir visvērtīgākais, kam vajadzētu noteikt vienu jeb otru svarīgu izšķiršanos. Šāda neziņa bieži sastopama jebkura vecuma cilvēkos, bet visvairāk to izjūt jaunieši.
Vērtības savā dzīvē meklē, gan cilvēks ar lielu materiālo bagātību, gan cilvēks, kurš dzīvo, kā tautā saka: "no rokas mutē". Vērības ir katram cilvēkam, katrai tautai un visai cilvēcei kopumā. Jautājums ir tikai kādām vērtībām cilvēks izvirza prioritāti un kā šīs vērtības viņa dzīvi padara pilnvērtīgāku, lai rastu savā dzīvē galveno - jēgu. To meklē kā jaunietis, tā cilvēks pusmūžā un vecumā.…

Author's comment
Atlants